Η Opel ξεπέρασε την αύξηση του συνόλου της αγοράς, η οποία έφτασε μόνο στο ένα τοις εκατό. Το μερίδιο της Opel στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου αυξήθηκε πάνω από 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,4% τον Ιανουάριο.
Η εταιρία πέτυχε αισθητά βελτιωμένα νούμερα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης όπως η Γαλλία (αύξηση περίπου 34%), η Ιταλία (αύξηση περίπου 29%), η Ισπανία (αύξηση περίπου 23%), το Ηνωμένο Βασίλειο(αύξηση περίπου 13%) και η Γερμανία (αύξηση περίπου 9%). Η μεγαλύτερη άνοδος της Opel σημειώθηκε στην Πορτογαλία όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά δύο τρίτα. Συνολικά, η Opel αύξησε τις πωλήσεις της σε 15 αγορές και το μερίδιό της σε 13 αγορές.
Στην Ελλάδα η Opel και τον Ιανουάριο συνέχισε σταθερά την επιτυχημένη πορεία της στη δεύτερη θέση της κατάταξης με 9,5% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο μεταξύ των χωρών της Ευρώπης όπου εκπροσωπείται ηOpel.
Τα επιτυχημένα νέα μοντέλα Opel βοήθησαν στην άνοδο της μάρκας στην Ευρώπη. Το Corsa σημείωσε πωλήσεις σχεδόν 22.000 μονάδων – αύξηση περίπου 45% – και το ADAM περίπου 4.500 μονάδων – αύξηση περίπου κατά ένα τρίτο συγκριτικά με πέρσι. Οι πωλήσεις του Mokka αυξήθηκαν κατά 17 % και του Meriva, κατά ένα τέταρτο σχεδόν.
«Το καλό ξεκίνημα της χρονιάς παρά τις δύσκολες συνθήκες αποδεικνύει ότι η προϊοντική μας επέλαση λειτουργεί αποτελεσματικά» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Το νέο Corsa, το KARL και το νέο Astra που αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά, θα συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.3 DTE ecoFLEX
Επίσημα αποκαλυπτήρια για το νέο Opel Corsa OPC
Opel Karl: Έτοιμο το νέο μικρό αυτοκίνητο πόλης
Ο νέος “αθόρυβος” 1.6 ντίζελ κινητήρας του Opel Astra (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.0 ECOTEC
Στην Ελλάδα το νέο Opel Corsa – Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τις τιμές