Όπως αποκάλυψε ο CEO της Bugatti, Wolfgang Dürheimer, το αυτοκίνητο με τον σειριακό αριθμό 450 θα κλείσει οριστικά το, αρκετά μεγάλο σε διάρκεια, κεφάλαιο της Veyron.
Το εργοστάσιο της Bugatti στο Molsheim της Γαλλίας θα αρχίσει σύντομα να αποκτά τον εξοπλισμό που απαιτείται για την κατασκευή της διαδόχου της Veyron, που πιθανότατα θα ονομάζεται Chiron και θα διαθέτει (όπως και τα υπόλοιπα σύγχρονα hypercars) υβριδική τεχνολογία.
Ερωτηθείς εάν η αντικαταστάτρια της Veyron θα παρουσιαστεί το 2016, ο Dürheimer εξήγησε ότι η Bugatti δεν ακολουθεί έναν συγκεκριμένο χρόνο ζωής των μοντέλων της, όπως οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Παρομοίασε δε τα μοντέλα της με έργα τέχνης, τα οποία δεν ετοιμάζονται μέσα σε σφιχτά χρονοδιαγράμματα.