Πριν από λίγα μόλις χρόνια θα μπορούσε να είναι ανέκδοτο: 1.000άρι μικρομεσαίο με απόδοση 125 ίππων. Το ζήσαμε όμως –ευτυχώς– κι αυτό, με την τοποθέτηση του 1.0 EcoBoost στο προηγούμενο Ford Focus και το ξαναζούμε, σε βελτιωμένη μάλιστα εκδοχή και με το νέο.
Αυτή τη φορά βέβαια δεν μας ήρθε ξαφνικό. Οι αλλαγές δεν αφορούν τον κινητήρα καθαυτό, αλλά το περιτύλιγμα. Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου αυτός παραμένει ο βασικός πρωταγωνιστής, οπότε πάμε να ξαναθυμηθούμε τα βασικά χαρακτηριστικά του: Ο 3κύλινδρος 1.000άρης της Ford λοιπόν αποδίδει 125 άλογα, αλλά θα υπάρχει και διαθέσιμος στα 100 PS. Αυτή η έκδοση μάλιστα θα είναι και η μοναδική με κινητήρα βενζίνης χωρίς υβριδική στήριξη, η οποία θα εκπέμπει κάτω από 100 g/km CO2.