Ο κ. Μητσοτάκης και σε αυτή την προεκλογική του εκστρατεία βασίζεται σε εθελοντές που διαχρονικά βρίσκονται δίπλα του.
Ακόμη και η ομάδα διαχείρισης της ψηφιακής επικοινωνίας του είναι εθελοντές και κατά βάση νέοι άνθρωποι, οι οποίοι προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.
Στην ψηφιακή καμπάνια του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσιάζει μέσα απο εικόνες στο Facebook, τις διαχρονικές θέσεις του για ριζικές αλλαγές στο πολιτικό σύστημα, τις μεταρρυθμίσεις που πέτυχε στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, καθώς και σημαντικούς σταθμούς της πολιτικής και προσωπικής του ζωής.
Τέλος, εκτός της ψηφιακής επικοινωνίας μέσω των socail media, η ομάδα του υπουργού έχει επιλέξει και έναν έξυπνο τροπο επικοινωνίας, μέσω των δυνατοτήτων που δίνει η google για την καλύτερη προώθηση της υποψηφιότητας του υπουργού.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που είναι άριστος γνώστης των νέων μέσων επικοινωνίας, γνωρίζει καλά πως να δίνει και την “μάχη” του διαδικτύου.
Ρεπορτάζ: Θοδωρής Δαφέρμος
Επιμέλεια: Χρήστος Μαυραγάνης