Από τον περασμένο Ιούνιο, οπότε και ξεκίνησε η διάθεσή του στο κοινό, έχουν πουληθεί 1.741 i8.
Η BMW προφανώς υποτίμησε τη ζήτηση που θα είχε το υβριδικό της σπορ κουπέ, αφού ο μέσος χρόνος αναμονής ξεπερνά τους 4 μήνες και, σε κάποιο σημείο σε συγκεκριμένες αγορές, είχε φτάσει τους 18!
Ο υπεύθυνος του τμήματος παραγωγής, Harald Krueger, ανακοίνωσε στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της εταιρείας πως, για να καλυφθεί η ζήτηση το εργοστάσιο της Λειψίας, στο οποίο και κατασκευάζεται το i8, διπλασίασε την παραγωγή του από τις 10 στις 20 μονάδες ημερησίως.
Διέψευσε επίσης τις πληροφορίες πως το τρίτο μοντέλο της σειράς i θα βασίζεται στην Χ5, προσθέτοντας πως δεν πρόκειται να παρουσιαστεί πριν το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Αυτή είναι η νέα μέθοδος που χρησιμοποιούν οι κλέφτες αυτοκινήτων (VIDEO)
Δοκιμάζουμε την προσθιοκίνητη BMW 218i Active Tourer
Οδηγούμε τη νέα BMW M4 στην πίστα του Portimao
Κάπως έτσι καταλήγουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης