Η premium γαλλική μάρκα η οποία από 1/1/2014 εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη, σημείωσε σημαντική άνοδο στις πωλήσεις της με 41% αύξηση ταξινομήσεων για το πρώτο έτος λειτουργίας της. Την ίδια αυξητική τάση ακολουθούν και οι πρώτοι μήνες του 2015 όπου η Peugeot σημειώνει 6,9% μερίδιο, γεγονός που την κατατάσσει στην πεντάδα των κορυφαίων μαρκών της ελληνικής αγοράς.
Η Peugeot επέλεξε ως προορισμό τη Γενεύη, δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους της να επισκεφθούν το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου, το κορυφαίο παγκοσμίως γεγονός στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στο συνέδριο συμμετείχε το σύνολο του Νέου Δικτύου Επίσημων Διανομέων της Peugeot από όλη την Ελλάδα καθώς και τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας. Ο επικεφαλής της Peugeot, κ. Πέτρος Πιπερίδης έκανε έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και επιπλέον παρουσίασε τους στόχους του 2015 τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο συνολικής στρατηγικής για τη μάρκα.
Το συνέδριο έκλεισε ο κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για την επιτυχία της χρονιάς που πέρασε, επεσήμανε το πόσο σπουδαίος είναι ο ρόλος του Δικτύου στην επιτυχία της Peugeot και την τοποθέτησή της στην κορυφή.