Μιλώντας με δημοσιογράφους στην Γενεύη, ο CEO της Fiat Chrysler Automobiles σχολίασε ότι οι προοπτικές για την πλήρως αυτόνομη οδήγηση είναι «υπερτιμημένες».
Πρόσθεσε πως ο ενισχυμένος ρόλος της υπηρεσίας μεταφορών των ΗΠΑ (NHTSA: National Highway Traffic Safety Administration) ενδέχεται να καθυστερήσει την εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε μοντέλα παραγωγής.
Ο Marchionne παραδέχτηκε ωστόσο ότι το γκρουπ δεν θα μείνει έξω από το «παιχνίδι» των αυτοματοποιημένων συστημάτων «με την πιθανότητα να εφαρμοστούν, πάντα υπό την επίβλεψη του οδηγού, μέχρι το 2019».
Το πρώτο θέμα στην ατζέντα του είναι ωστόσο η Ferrari. Το 10% των μετοχών της θα διατεθεί στο χρηματιστήριο, ένα άλλο 10% θα παραμείνει στην FCA και το υπόλοιπο 80% στους υπάρχοντες μετόχους. Ο στόχος είναι η συγκέντρωση κεφαλαίων για την ενίσχυση των οικονομικών της FCA.
Ταυτόχρονα, τόνισε ότι θα σεβαστεί απόλυτα την αγωνιστική κληρονομιά της Ferrari και ασχολείται ενεργά με την ομάδα της Formula 1: «Η καρδιά της μάρκας είναι οι αγώνες», είπε. «Δεν είναι κάτι που κάνουμε στην τύχη. Δεν είμαστε η Aston Martin»…