Και για αυτό δεν ευθύνεται το μνημόνιο που πλανάται πάνω από τη χώρα μας γιατί αν οι συνδιοργανωτές, ΝΕΡΙΤ και MAD, το είχαν αντιμετωπίσει διαφορετικά θα ήταν ευκαιρία εν μέσω τόσων προβλημάτων να ξεχαστούν οι τηλεθεατές έστω και με το «πανηγυράκι» όπως θέλουν πολλοί να το ονομάζουν. Ναι… πανηγυράκι…! Οκ. Αλλά με κάτι τέτοια «πανηγυράκια» μπορεί να περάσουμε κάποιες στιγμές καλά. Όταν όμως σε αυτά τα «πανηγυράκια» έχουμε και κάτι να δούμε, κάτι…!
Η έμπνευση όμως του Eurosong 2015 εξαντλήθηκε με την εμφάνιση της Έλενας Παπαρίζου και με την επανασύνδεση των ΟΝΕ! Τα κείμενα που είχαν δοθεί στη Μαίρη Συνατσάκη και στη Ντορέττα Παπαδημητρίου πρέπει να είχαν γραφτεί στον «αυτόματο πιλότο». Καμία πρωτοτυπία, καμία ιδέα, κανένα ενδιαφέρον. Ωστόσο οι δύο παρουσιάστριες στάθηκαν στο ύψος… των τακουνιών τους. Και δεν λέω των «περιστάσεων» γιατί οι περιστάσεις ήταν χαμηλότερες και από το ύψος… σαγιονάρας και είναι σίγουρο πως χωρίς την παρουσία των δύο παρουσιαστριών που κατάφεραν έστω να ομορφύνουν την εικόνα το αποτέλεσμα θα ήταν χαμηλότερο και της… σαγιονάρας.
Όλοι, παρουσιάστριες, διαγωνιζόμενοι και καλεσμένοι φόρεσαν τα καλά τους και ανέβηκαν στη σκηνή αλλά η όλη διοργάνωση ήταν αισθητική «σαγιονάρας», με διάθεση «άντε να τελειώνουμε», χωρίς καθόλου φαντασία, χωρίς καμία έμπνευση. Το γεγονός ότι ο Φωκάς Ευαγγελινός κατάφερε λόγω της εμπειρίας και των ικανοτήτων του να σώσει ένα μικρό μέρος του προγράμματος με τις χορογραφίες του ενισχύει περισσότερο το γεγονός ότι δεν θέλει χρήμα, αλλά έμπνευση. Ίσως λοιπόν το επιχείρημα ότι «ζούμε σε μνημονιακή Ελλάδα» με όριο στα έξοδα είναι τελικά μία δικαιολογία και το πραγματικό «μνημόνιο» είναι στην έμπνευση με αποτέλεσμα μία οργάνωση με κάκιστο ήχο και αισθητική στο πλαίσιο μίας τακτικής… ξεπέτας!
Έτσι το Eurosong 2015 φόρεσε τις «σαγιονάρες» του και πήγε μια βόλτα στο τηλεοπτικό τοπίο…! Για αυτό και οι τηλεθεατές φόρεσαν τις δικές τους και πήγαν σε άλλες παραλίες…! Τίποτα δεν είναι τυχαίο…!