Το επερχόμενο AM37 γεννήθηκε από τη συνεργασία της Aston Martin με τους Ολλανδούς ναυπηγούς της Quintessence Yachts και τους ναυπηγούς σχεδιαστές της Mulder Design.
Το σκάφος έχει μήκος 37 πόδια ή 11,3 m, δηλαδή όσο δύο Aston, η μια κολλητά πίσω από την άλλη. Οι ελάχιστες πληροφορίες είναι ότι μπορούμε να αλιεύσουμε από τις φωτογραφίες. Δηλαδή ότι το σκάφος έχει στοιχειωδώς σχεδιαστική συγγένεια με τα GT της βρετανικής εταιρείας, ειδικά στη γέφυρα και στην κονσόλα ναυσιπλοΐας. Η σιλουέτα του AM37 είναι κομψή και αεροδυναμική, όπως εξάλλου όλα τα σκάφη που έχουμε δει να ναυπηγούνται σε συνεργασία με κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτων.
Οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές, αλλά όπως λέει η Quintessence, το σκάφος θα ναυπηγηθεί με μια «hi-tech γάστρα από συνθετικά υλικά συνδυασμένο με χαρακτηριστικά πλεύσης ανάλογα πολυτελούς σπορ αυτοκινήτου, επιδόσεις και άνεση». Θα διαθέτει επίσης σύστημα φωνητικών εντολών και μια οθόνη αφής για το σύστημα δορυφορικής ναυτιλίας και τα πολυμέσα.
Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Το AM37 με δυνατότητα μέγιστη ταχύτητας τους 50 κόμβους ή 93 km/h και το AM37 S που θα κόβει 60 κόμβους ή 111 km/h.
Ο κινητήρας του AM37 δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιος θα είναι, αλλά ελπίζουμε να αποτελεί τη ναυτική έκδοση του 6λιτρου V12 της Aston Martin. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι και άλλες εταιρείες σούπερκαρ ασχολήθηκαν με τους ναυτικούς κινητήρες, όπως π.χ. Maserati, αλλά και άλλες με κινητήρες υδροπλάνων, όπως η Ferrari.