Το CR-V υπήρξε ανέκαθεν ένα από τα πιο συμπαθή μας SUV. Μεγάλο σε χώρους, αλλά όχι και σε αίσθηση, πρακτικό και εύκολο στη χρήση, παρά το σεβαστό μέγεθός του και –παραδόξως- αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά, αποτελούσε μια καλή πρόταση. Που ωστόσο απείχε από το «πολύ καλή πρόταση» λόγω δίλιτρων –και βάλε κινητήρων.
Η Honda το έλυσε εν μέρει, με την τοποθέτηση του 1.6 i-DTEC, ενός εξαιρετικού ντίζελ με 120 PS. Επαρκέστατοι για το Civic, χλωμοί για το βαρύτερο CR-V. Χώρια που σε αυτή την έκδοση ήταν αποκλειστικά προσθιοκίνητο. Τους αποδίδουμε λοιπόν τα εύσημα των γρήγορων αντανακλαστικών.