News(b)it

Buzz 2014: H playlist της χρονιάς όπως αναδείχθηκε από το Youtube

Στο ρυθμό των ημερών, η εταιρεία που έφερε την τηλεόραση από το σκρίνιο στο μόνιτορ έδωσε στη δημοσιότητα τα 10 πιο δημοφιλή, πολυπαιγμένα, υπερβολικά διαμοιρασμένα videos της χρονιάς που κλείνει ΠΟΛΥ δραματικά και ακόμη δεν έχει ρίξει την αυλαία τηςμικρέ μου Ιντεφίξ.

Όπως και να έχει, εαν είσαι ανεξάρτητος και δεν έχεις ακόμη αποφασίσει εαν θα ψηφίσεις υπερ ή κατά του άντρα που η Μαρίκα Μητσοτάκη κάποτε είχε βάλει στη θέση του, δεν πρόκειται να σου κάνω τη ζωή καθόλου πιο εύκολη αφού τα δέκα πιο δημοφιλή video στην εικονομηχανή του YouTube έχουν εξίσου μπερδεμένη ατζέντα όπως και εσύ.

Με προβολές που έχουν αγγίξει τα 114,107,076 περίπου, αυτός ο σκύλος από την Πολωνία ντύθηκε αράχνη γιατί ο ιδιοκτήτης του είναι πολύ εμπνευσμένος και τρόμαξε ανυποψίαστους διαβάτες. Η στολή ήταν φτηνή και αστεία, πιο κωμική όμως είναι και παραμένει η αντίδραση του μεσοαστού που τρομάζει από κάτι που κανονικά το συνειδητό του θα έπρεπε να έχει πεισθεί ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Όπως ο αδελφός του Φύσσα κάποιες μέρες πριν; Που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; Το ίδιο και το αυτό. Δημιουργός και προφανώς ζωόφιλος ο ηθοποιός και διασκεδαστής SA Wardeg που έκανε τέρας έναπολύ συμαοθητικό γαβγάκι αλήθεια.

Τι κάνεις όταν σε λένε Nike και ξέρεις ότι οι φίλαθλοι θα καθηλωθούν στις οθόνες τους για το Μουντιάλ της Βραζιλίας; Μαζεύεις όλο το budget του κόσμου, συγκεντρώνεις τους μύθους των γηπέδων σήμερα και κάνεις ένα 4λεπτο ταινιάκι που διηγείται την ιστορία της μπάλας από τις αλάνες της γειτονιάς στα γεμάτα σκάνδαλα πρωταθλήματα του κόσμου. Ρονάλντο, Νεϊμάρ, Ρούνεϊ, ο …Χουλκ, α και ο Κόμπε Μπράιαντ σε εμφάνιση περίπου 2(!) δευτερολέπτων είναι στα κοστοβόρα πλάνα που ακολουθούν και τα οποία έχουν δει περίπου 99 εκατομύρια καλοπροαίρετων φιλάθλων.

Στην αρχή όλοι εκαναν λόγο για ένα κοινωνικό πείραμα με ειλικρινείς διαθέσεις. Τελικά Το Πρωτο Φιλί, το οποίο σκέφτηκε και σκηνοθέτησε η Τατια Πιλιεβα δεν ήταν τίποτα τέτοιο αλλά μια έξυπνη καμπάνια μίας εταιρείας ρούχων. Οι ρομαντικοί λυπήθηκαν όταν αποκαλύχθηκαν οι προθέσεις των 20 αγνώστων που ειδώθηκαν και φιλήθηκαν με άγνοια στα χείλη ενώ εξαιρετικά κερδισμένη βγήκε η Soko, το τραγούδι της οποίας «We Might be Dead Tomorrow» έγινε άμεσο χιτ. Μπράβο στους marketeers, μπράβο!

Το να φέρεις κοντα τον κόσμο των σόου ταλέντων στη θρησκεία και δη τον καθολικισμό δεν είναι εύκολο. Αυτό όμως δεν εμπόδισε την αδελφή Κριστίνα να κλέψει τις εντυπώσεις στο ιταλικό The Voice, κερδίζοντας στην πρωτη της εμφάνιση ίσως και τον Παπα. Όταν η 25χρονη καλόγρια τραγούδησε το «No One» της Alicia Keys, το κοινό φώναζε ΑΔΕΛΦΗ, ένας κριτής δάκρισε και η Μαντόνα έσκισε όσα ράσα της έχουν μείνει. Ναι, ακριβώς, κανένα! Γλυκιά υποσημείωση 1: η Alicia Keys είναι φαν της Κριστίνα. Γλυκειά υποσημείωση 2: Η Αδελφή Κριστίνα έκανε τον Σεπτεμβριο διασκευή στο Like A Virgin της Τσικόνε. Γλυκιά υποσημείωση 3: Ακόμη δεν ξέρεις τι θα ψηφίσεις ε; Τραγούδα και πάτα play γιατί η Κριστίνα έχει ήδη φτάσει τα 66 εκατομύρια views.

Είναι πέρα από προφανές ότι το video που αποδεικνύει ότι το BendGate είναι πραγματικό δικαιολογημένα θα άγγιζε τα 59,414,987 views και θα συνεχίσει κάπως έτσι. Επιπλέον είναι πέρα απο προφανές ότι το τεχνολογικό «σκάνδαλο» που θέλει το επικό σε μέγεθος και δυνατότητες iPhone 6 Plus να λυγίζει στις τσέπες δεν θα έκανε κανέναν να προδώσει το Μεγάλο Μήλο. Η Apple πούλησε τον αριθμό ρεκόρ των 10 εκατ. συσκευών iPhone 6 και iPhone 6 Plus πριν πει οποιοσδήποτε κινόα. Ή λιναρόσπορο.

Ακόμη ένα σόου ταλέντων, ακόμη μια προσπάθεια να αποδείξουμε ότι έχουμε ανθρωπιά και ειλικρινείς προθέσεις ακόμη και αν ακόμη δεν έχουμε ιδέα ποιον θα ψηφίσουμε για Πρόεδρο Της Δημοκρατίας. Αχεμ… Στα 57,021,684 views έχουν φτάσει οι Leondre κι ο Charlie, ηλικίας 13 και 15 αντίστοιχα με την ερμηνεία τους σε ένα ύμνο κατά της σχολικής κακοκποίησης που έγραωε ο πιο μικρός από τους δύο, θύμα τραμπουκισμού ο ίδιος στο σχολείο του. Το συγκρότημα τους “Bars and Melody”, στο οποίο εκείνος ραππάρει κι ο Charlie τραγουδάει πήγε στους ημιτελικούς με ένα μόνο buzzer.

Η ικανότητα της διαφήμισης να ενσωματώνει το συναίσθημα και να το εκβιάζει για τα πιο άσχετα πράγματα είναι νομοτελειακή. Επίσης είναι απίθανη όπως η διαφήμιση «Puppy Love» της Anheuser-Busch, εταιρία ζυθοποιίας που παράγει την Budweiser και αποφάσισε να ποτίσει τους φλάθλους του πολυαναμένομενου Super Bowl 2014. Θέμα της η φιλία ενός κουταβιού και μιας ομάδας αλόγων Clydesdale που ούτε με το άθλημα έχουν σχέση, ούτε κατεβάζουν κανάτες μπιρόνια, ούτε πληρώθηκαν τίποτα για τον κόπο τους σε ένα διαφημιστικό σποτ που έχει ξεπεράσει τα 53,652,659 views. To γλυκανάλατο Let Her Go των Passenger έκανε τη δουλειά του προκαλώντας ακόμη μια φορά συγκίνηση σε όσους αγαπάνε τα ζώα περίσσοτερο από τους ανθρώπους ακόμη και αν αυτοί οι άνθρωποι είναι άστεγοι και στερούνται μόρφωσης και ιατρικής περίθαλψης. Πολύ σωστά.

Μια ακόμη φάρσα, μια ακόμη σειρά από γελοία εως και απίθανα τραγελαφικά στιγμιότυπα από στιγμές που τρολάρονται οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης. Για να προωθήσουν την ταινία “Devil’s Due” η εταιρεία μάρκετινγκ “Thinkmodo” δημιούργησε ένα σατανικό στην όψη μωρό-ρομπότ. Το τοποθέτησε σε ένα καρότσι, το έβγαλε βόλτα κάτω από τον νεουορκέζικο ήλιο και με τρεις κάμερες βιντεοσκόπησε τις αντιδράσεις των περαστικών που τρομάζουν περισσότερο με αυτό το διαφημιστικό κόλπο παρά με τις αποκαλύψεις των βασανιστηρίων στα οποία έχει πάρει PhD η CIA. Το μωρό τέρας έχει ήδη περίπου 49 εκατομύρια μάρτυρες της αποτελεσματικότητας του.

Στην ένατη θέση είναι έναvideo που αγαπάει η κοινότητα των gamer, η κοινότητα όσων αγαπάνε τα anime, γενικά διάφοιες κοινότητες που είναι υποκουλτούρες δυνατές και ακατάληπτες για όσους δεν ξέρουν τι είναι ο Σον Γκόκου και γιατί πρέπει να αντιμάχεται τον Σουπερμαν στη rap και τα τερτίπια της. Σε μια προσπάθεια να καταλάβω περί τίνος πρόκειται μπήκα σε ένα φόρουμ και διάβασα αυτό το κατατοπιστικό post στην ερώτηση Εαν Παλεψει Ο Γκοκου Και ο Σουπερμαν Ποιος Θα Νηκίσει: “Εγώ ψήφισα Σον Γκόκου γιατί αν κατέστρεφε τον ήλιο ο Superman έχει μεγάλο πρόβλημα… Επίσης ο Superman + Σον Γκόκου δεν έχουν άτρωτα σώματα απλά είναι υπερβολικά σκληρά… Αλλά στην περίπτωση του Superman έχει ηττηθεί μία φορά από τον Doomsday (Μία φορά που πέθανε και αυτός και βγήκαν άλλοι 5 supermen) αλλά ο Γκόκου δεν έχει τρυπηθεί ποτέ από κάτι οπότε δεν γνωρίζω τί θα τον τρυπούσε… Πάντως οι μοναδικοί χαμένοι… Εμείς οι άνθρωποι που θα είμαστε στην μέση… Τελικό πράγμα που λέω (We die, they live).“ Το παραπάνω απόσπασμα θα μπορούσε να περιγραφει και την πολιτική επικαιρότητα στην Ελλάδα Τωρα.

Τέλος, στη δέκατη θέση αλλά με τσαμπουκά τρελό αφού κατάφερε να κάνει περίπου 38 εκατομύρια θεατές να το δουν μέσα σε 2 περίπου μήνες, το κοινωνικό πείραμα παρενόχλησης στη Νέα Υόρκη.
Στο διάρκειας 2 λεπτων βίντεο η ηθοποιός Σοσάνα Μπ. Ρόμπερτς περπατά σιωπηλή στους δρόμους του Μανχάταν, φορώντας ένα τζιν παντελόνι και ένα μπλουζάκι, ενώ την παρενοχλούν επανειλημμένα άνδρες. Τα κοπλιμέντα τους σταδιακά γίνονται επιθέσεις στο προσωπο της αφού την κατηγορούν ότι είναι αγενής που δεν ανταποκρίνεται στα ερωτικά τους καλέσματα. Την παραγωγή του βίντεο ανέλαβε η φιλανθρωπική οργάνωση Hollaback!, που μάχεται για να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο της παρενόχλησης στους δρόμους. Οι γυναίκες, οι εθνοτικές μειονότητες, οι ομοφυλόφιλοι και οι διαφυλικοί διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της παρενόχλησης στο δρόμο ενώ ο σκηνοθέτης Ρομπ Μπλις σχολίασε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων: «Μπορείτε πολύ γρήγορα να αισθανθείτε ότι μεταμορφώνεται σε αντικείμενο, κι αυτό είναι πολύ άσχημο». Ακόμη δεν έχεις αποφασίσει τι θα κάνεις με τη χώρα σου; Και αυτό. Πολύ άσχημο.

News(b)it

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
News(b)it: Περισσότερα άρθρα