Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Fiat Panda Cross MTJ

Δοκιμάζουμε το απόλυτο τετρακίνητο Panda στο οποίο απ' ό,τι φαίνεται η Fiat πήρε σοβαρά τον τετρακίνητο ρόλο του.

Η έκδοση Cross του τετρακίνητου Panda διψά για περιπέτεια και δεν το κρύβει καθόλου. Σε σχέση με το απλό 4×4, η εμφάνιση του Cross διαθέτει καθαρόαιμα χαρακτηριστικά off roading, όπως τα άβαφα πλαστικά τμήματα, οι προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω και οι γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός. 

Οι διαφορετικοί προφυλακτήρες βοήθησαν και στη βελτίωση της γωνιών προσέγγισης (24ο) και αποχώρησης (33ο) σε σχέση με το 4×4, κατά τρεις και μία μοίρα αντίστοιχα. Η γωνία ράμπας παρέμεινε αμετάβλητη στις 20 μοίρες, μιας και η απόσταση από το έδαφος δεν έχει αλλάξει -15,8 πόντοι. Αυτό που έχει αλλάξει σε σχέση με το Panda 4×4 είναι τα «all season» λάστιχα M+S που είναι φαρδύτερα -185 αντί για 175.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
: Περισσότερα άρθρα