Η Ελεονώρα Μελέτη με το «#hashtag», την καινούργια εκπομπή έρευνας που ετοιμάζει είναι αποφασισμένη να κερδίσει τους τηλεθεατές κάνοντας κάτι που αγαπά πολύ.
Όπως είχα γράψει σε προηγούμενο κείμενο στο Newsit η Ελεονώρα θα επιστρέψει στο τηλεοπτικό τοπίο την Τρίτη 21 Οκτωβρίου, με σκοπό να βάλει τους τηλεθεατές στον κόσμο του «#hashtag», εξηγώντας δηλαδή τι είναι αυτή η καινούργια εκπομπή έρευνας, αλλά και ξεναγώντας τους στα γυρίσματα με αρκετό backstage υλικό.
Ενώ μάλιστα ήταν να γίνει ένα μόνο εισαγωγικό επεισόδιο και την επόμενη βδομάδα, την Τρίτη 28 Οκτωβρίου, να ξεκινήσει η κανονική προβολή της εκπομπής, τελικά θα γίνουν δύο special επεισόδια και η εκπομπή θα κάνει πρεμιέρα την Τρίτη 4 Νοεμβρίου. Ωστόσο, εκτός από αυτά τα δύο εισαγωγικά επεισόδια για τους τηλεθεατές, η Ελεονώρα μαζί με το στενό συνεργάτη και αρχισυντάκτη των εκπομπών της τα τελευταία χρόνια, τον Θέμη Μάλλη, αποφάσισαν να ακολουθήσουν τα… αμερικάνικα πρότυπα και να ακούσουν γνώμες και απόψεις για την εκπομπή τους πριν αυτή προβληθεί στην τηλεόραση.
Όπως λοιπόν γίνεται και στο εξωτερικό με τις εκπομπές να προβάλλονται σε ειδικό κοινό που κάνει την κριτική του, έτσι και τώρα, αποφάσισαν να γίνει ειδική προβολή του «#hashtag» σε δημοσιογράφους που καλύπτουν το τηλεοπτικό ρεπορτάζ. Μετά την προβολή θα μπορέσουν να κάνουν τα σχόλιά τους, να συζητήσουν μαζί με τη Μελέτη και τον Μάλλη και να γίνουν αν χρειάζεται αλλαγές στο επεισόδιο πριν προβληθεί στους τηλεθεατές.
Η τακτική αυτή ακολουθείται με επιτυχία από μεγάλα αμερικάνικα τηλεοπτικά δίκτυα ως introduction πολλών projects με σκοπό να ακουστούν περισσότερες απόψεις. Θέλοντας μάλιστα να υπάρχει και επικοινωνία με τους τηλεθεατές σκοπεύουν να επικοινωνήσουν πολύ το «#hashtag» μέσα από τα social media ώστε οι τηλεθεατές να διαμορφώνουν την εκπομπή και τη θεματολογία της.