Τουλάχιστον τα μισά αεροσκάφη της Air France παραμένουν καθηλωμένα κι αυτός ο αριθμός πιθανώς να αυξηθεί σε 8 στα 10, σύμφωνα με ένα από τα συνδικάτα των πιλότων που μετέχουν στην απεργία.
Το μεγαλύτερο συνδικάτο SNPL κάλεσε σε επαναλαμβανόμενες απεργίες από τις 15 έως τις 22 Σεπτεμβρίου για το αναπτυξιακό σχέδιο της θυγατρικής εταιρείας χαμηλού κόστους Transavia του ομίλου. Το δεύτερο συνδικάτο και το Alter (που δεν εκπροσωπείται) κάλεσε σε απεργία έως τις 18 του μήνα.
Η αεροπορική εταιρία κάλεσε τους πελάτες της να “αναβάλουν το ταξίδι τους, να αλλάξουν το εισιτήριό τους χωρίς να υποβληθούν σε περαιτέρω δαπάνη” ή να “λάβουν πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου”, ενώ συνέστησε στους ταξιδιώτες των οποίων “η πτήση θα ακυρωθεί να μην μεταβούν στο αεροδρόμιο”.
Μια απεργιακή κινητοποίηση διάρκειας μιας εβδομάδας θα είναι η πλέον μακροχρόνια σύγκρουση των πιλότων της Air France (όμιλος Air France-KLM) από το 1988. Η διοίκηση υπολογίζει ότι το κόστος της απεργίας θα κυμαίνεται από 10 έως 15 εκατομμύρια” ευρώ ημερησίως. Για τους πελάτες της, στους οποίους έστειλε 65.000 σύντομα γραπτά μηνύματα, η εταιρία επικαλείται τη δυνατότητα “καταβολής αποζημίωσης” και αναφέρει ότι “το πρόγραμμα της πτήσης θα είναι ενημερωμένο 24 ώρες πριν από την ώρα αναχώρησης”.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ
“Καρφώνουν” τα παιδιά τους για να μην γίνουν τζιχαντιστές
Η Ρωσία ρίχνει δισεκατομμύρια σε εταιρίες που πλήττονται από τις κυρώσεις