Η ρύθμιση αυτή κρίθηκε αναγκαία, μετά την παρερμηνεία που είχε δημιουργηθεί, περί καταβολής τέλους αδείας στις περιπτώσεις αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων.
«Η τοποθέτηση φυσικού αερίου ή υγραερίου δεν αποτελεί αλλαγή καυσίμου, αλλά δυνατότητα κυκλοφορίας εναλλακτικά με δύο είδη καυσίμων (προσθήκη δεύτερου καυσίμου) και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υπαχθεί στην κατηγορία της αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών. Εκτός αυτού αποτελεί πρόσθετη επιβάρυνση των πολιτών, οι οποίοι, με την τοποθέτηση των εναλλακτικών καυσίμων, εξοικονομούν χρήματα στις μετακινήσεις τους αφενός και αφετέρου δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον», δήλωσε ο υφυπουργός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ