Στη χώρα μας το Panda Cross θα έρθει μόνο με τον κινητήρα 1.3 lt MultiJet II που αποδίδει 80 ίππους.
Σε σύγκριση με το Panda 4×4, έχει καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης, με γωνία προσέγγισης 24°, γωνία αναχώρησης 34° και γωνία ράμπας 21°. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Panda Cross μπορεί να σκαρφαλώσει σε επιφάνεια με κλίσεις πάνω από 70% και να κινηθεί σε πλάγια κλίση 55%.
Παράλληλα, προσφέρει έναν πολύ πιο «επιθετικό» και adventure εξωτερικό σχεδιασμό, ενώ στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις από το στάνταρ Panda ή το Panda Trekking υπογραμμίζουν το διαφορετικό χαρακτήρα του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Γιατί η Fiat δεν θέλει να αγοράζει ο κόσμος το 500e!
Το στρατηγικό πλάνο του ομίλου Fiat Chrysler για τα επόμενα χρόνια