Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε τη Δευτέρα 30/6, η εταιρεία «Έλμα ΑΕΒΕΑ», αποκλειστική αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Mazda, από το 1981.
Αναμένονται οι αποφάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας Μάζντα για τον νέο αντιπρόσωπο των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ο οποίος θα αναλάβει και τη συντήρηση των αυτοκινήτων της εταιρείας που κυκλοφορούν στη χώρα.
Η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ ήταν επι 27 χρόνια ο επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα.
Ιδρύθηκε το 1982, και είχε ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.
Η Γενική Αντιπροσωπεία των προϊόντων Mazda στην Ελλάδα ανήκει κατ’ αποκλειστικότητα στον όμιλο Εταιρειών της οικογένειας Κορτέση, η οποία είναι γνωστή στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1936, όταν ο κ. Ιωάννης Κορτέσης ανέλαβε την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ.
Τώρα, σε πρώτη φάση η Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις. Πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε τι θα γίνει με την εξυπηρέτησή τους.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
Οπως δήλωσε στο Νewsit ο μηχανικός Μαρίνος Πλαφουντζής “τα προβλήματα για τους ιδιοκτήτες και τους επαγγελματίες επισκευαστές είναι μεγάλα καθώς δε θα μπορούν να καλύψουν τις ζημιές. Για να έρθει ένα ανταλλακτικό από το εξωτερικό θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας μήνας και το κόστος θα ειναι μεγαλύτερο λόγω των μεταφορικών. Συνιστώ σε όλους ψυχραιμία μέχρι να δούμε τι θα γίνει”.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΓΑΝΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η τελευταία λύση για επιχειρήσεις που κινδυνεύουν με λουκέτο
Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 της Δίας Ιχθυοκαλλιέργειες
”Έσκασε” εταιρεία κολοσσός – Πτώχευση για την Energy Future Holdings