Το αυτοκίνητο που είχαμε γνωρίσει ως Concept Active Tourer, πήρε επιτέλους τη μορφή του αυτοκινήτου παραγωγής, ενός όμως μοντέλου με την κίνηση εμπρός που θα κάνει τους φανατικούς της BMW να αναφωνήσουν «ιεροσυλία».
Παρά την ενδεχόμενη «απόρριψη» από ένα φανατικό κοινό της βαυαρικής φίρμας, το νέο Active Tourer αναγνωρίζεται άμεσα ως μια BMW. Η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα, τα διπλά στρογγυλά φανάρια εμπρός και η οικεία γωνιά Hofmeister της πίσω κολόνας συνηγορούν σε αυτό. Η νέα 2 Series Active Tourer έχει μήκος 4,34 m, πλάτος 1,8 m, ύψος 1,56, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2,67 m.
Αισθητικά δεν θα λέγαμε ότι κερδίζει τους πάντες, όπως κάνει για παράδειγμα μια 3άρα, αλλά με το πακέτο Sport Line με τις μαύρες γυαλιστερές διακοσμήσεις, τις ειδικές εισαγωγές αέρα και της αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες των 16 ή 17 ιντσών είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.
Στην έκδοση Luxury Line, το αυτοκίνητο αποκτά γυαλιστερή χρωμιωμένη μάσκα και επίσης ειδικής σχεδίασης ζάντες 16 ή 17 ιντσών, ενώ η καμπίνα είναι ντυμένη με ειδική επένδυση με χρωμέ διακοσμήσεις και το τιμόνι είναι δερμάτινο.
Βέβαια, για τους πιο σπορτίφ, υπάρχει το πακέτο M Sport που αναλαμβάνει να «φορτώσει» τη νέα 2 Series Active Tourer με αεροδυναμικό body kit, μαύρη γυαλιστερή μάσκα και σπορ ρυθμισμένα ανάρτηση, η οποία σημειωτέον χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά ένα πόντο και πατά σε αλουμινένιες ζάντες 17 ή 18 ιντσών. Το πακέτο περιλαμβάνει ακόμη τιμόνι M Sport με δερμάτινη επένδυση, σπέσιαλ επενδύσεις στα καθίσματα, ανθρακί επένδυση στην οροφή και πλευρικά μαρσπιέ με το σήμα «Μ».
Και μιας και μιλάμε για την καμπίνα, η νέα 2 Series Active Tourer διαθέτει οδηγοκεντρικό σχεδιασμό στο ταμπλό που επιτρέπει στον οδηγό καλύτερη εποπτεία όλων των χειριστηρίων σε περίπλοκες οδηγικά καταστάσεις. Το εσωτερικό διαθέτει επίσης αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού και διαιρούμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα σε αναλογία 40:20:40. Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του head up display, καθώς και τις BMW ConnectedDrive Services & Apps.
Κατά το λανσάρισμα της νέας 2 Series Active Tourer, οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι τρεις. Η βασική 218i θα φορά τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με μέγιστη ισχύ τους 136 PS μέγιστη ροπή 22,4 kgm και 23,4 με overboost. Τα νούμερα αυτά αρκούν για να δώσουν επίδοση 9,3” στην επιτάχυνση 0-100 km/h και 200 km/h για τελική ταχύτητα. Αλλά και η αποδοτικότητα και η οικονομία δεν τα πηγαίνουν άσχημα, με το αυτοκίνητο να χρειάζεται 4,6 lt/100 km σε μικτό κύκλο κατά EU και να εκπέμπει 115 g CO2 ανά χιλιόμετρο.
Η αμέσως επόμενη έκδοση 225i φορά έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 231 PS και 35,7 kgm. Οι επιδόσεις σε ετούτη εδώ την έκδοση, όπως καταλαβαίνετε, αναβαθμίζονται σφόδρα, με την 2 Series Active Tourer να χρειάζεται 6,8” για να πιάσει από στάση τα 100 km/h και να στέλνει τη βελόνα του κοντέρ της πάνω από τα 235 km/h στην ευθεία.
Η έκδοση ντίζελ της 2 Series Active Tourer για το λανσάρισμα θα είναι η 218d που θα φορά τον detuned δίλιτρο της φίρμας που βγάζει πλέον 150 από 143 PS και 33,6 kgm. Οι επιδόσεις για την Active Tourer 218d είναι 8,9” για το 0-100 km/h και 205 km/h τελική ταχύτητα.
Ύστερα από το επίσημο λανσάρισμα της νέας 2 Series Active Tourer, η γκάμα της θα εμπλουτιστεί με άλλες πέντε τουλάχιστον εκδόσεις που περιλαμβάνουν τις 216d, 220d και 220i, καθώς και τετρακίνητη έκδοση xDrive για τις220d και 225i.
Το BMW i3 ανησυχεί την Tesla που επιστρατεύει την… ΙΚΕΑ!
Νέο MINI Cooper: Αποκαλύφθηκε και επίσημα η 3η γενιά του
Αποκαλύφθηκαν τα συστήματα ασφαλείας και το head-up display του νέου Mini