Το νέο Subaru WRX STI φοράει έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο επίπεδο κινητήρα 2,5 lt. Σε αντίθεση με το 2λιτρο μοτέρ του νέου Subaru WRX, αυτό του STI δεν έχει άμεσο ψεκασμό. Έχει όμως μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής (Dual AVCS) και αποδίδει 305 PS στις 6.000 rpm και 40,1 kgm στις 4.000 rpm. Μέσω των επιλογών Intelligent, Sport και Sport Sharp στο σύστημα SI-DRIVE ο οδηγός ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και την απόκριση του κινητήρα.
Το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με του WRX. Η κίνηση φτάνει βέβαια και στους τέσσερις τροχούς με κατανομή 41:59, με διαφορικό με ελικοειδή γρανάζια εμπρός και Torsen πίσω. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό DCCD έχει τρια αυτόματα προγράμματα λειτουργίας και έξι που καθορίζονται από τον οδηγό. Στην ανάρτηση χρησιμοποιούνται ανεστραμμένα γόνατα, τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 245/40R18 ενώ ο διαφοροποιημένος λόγος της κρεμαγιέρας κάνει το τιμόνι γρηγορότερο από του απλού WRX.
Τα πρώτα 1.000 Subaru WRX STI που θα διατεθούν στις Η.Π.Α. θα έχουν προδιαγραφές Launch Edition. Δηλαδή το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα, χρυσές ζάντες της BBS, διαφοροποιημένο εσωτερικό και σύστημα short-shift της STI για γρηγορότερες αλλαγές. Η τιμή του WRX STI Launch Edition όμως παραμένει άγνωστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ