Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες αλλά και με όσα αφήνουν να φανούν οι πρώτες φωτογραφίες, το 308 GTI θα διαφέρει σχεδιαστικά από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τους μεγαλύτερους αεραγωγούς, συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις του γαλλικού μικρομεσαίου, ενώ διαφορετικό φυσικά θα είναι και το στήσιμο του αυτοκινήτου, με χαμηλωμένη ανάρτηση και μεγαλύτερους τροχούς.
Η ακριβής ιπποδύναμη του νέου γαλλικού GTI παραμένει κρυφή. Το σίγουρο είναι ότι κάτω από το μπροστινό καπό του θα βρίσκεται ο 1.600άρης τούρμπο κινητήρας που κινεί και το Peugeot RCZ R με την ισχύ του ελαφρά περιορισμένη. Νεότερες διαρροές από στελέχη της γαλλικής φίρμας αφήνουν να εννοηθεί ότι η ισχύς του 308 GTI δεν θα ξεπερνάει τους 250 ίππους, ώστε να μείνει χώρος και για την παρουσίαση μιας ακόμα ισχυρότερης έκδοσης με τα διακριτικά R, η οποία, όπως και το αντίστοιχο πρωτότυπο που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, θα έχει ισχύ 270 ίππων.
Η έκδοση παραγωγής του Peugeot 308 GTI θα παρουσιαστεί λογικά στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, με τις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν στα μέσα του 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Peugeot 308
Υβριδικό Peugeot 208 Hybrid FE με τεχνολογία από το Le Mans
Peugeot 308 R Concept με 270 PS στη Φρανκφούρτη
Νέο Peugeot 208 GTi Pikes Peak Edition
Με «εγγυητή» την ΕΕ, ο όμιλος PSA κερδίζει παράταση ζωής
Νέο Peugeot RCZ R, το πιο γρήγορο Peugeot της Ιστορίας
Αποκαλύφθηκε το νέο Citroen DS3 Cabrio Racing
Δοκιμή: Peugeot 208 1.4 HDi Active 5θ
Παρουσιάστηκε το νέο 7θέσιο Citroën C4 Grand Picasso
EuroNCAP: Πεντάστερα τα Citroën C4 Picasso και Honda CR-V
Οδηγούμε: Νέο Citroën C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ο όμιλος PSA άνοιξε το τρίτο του εργοστάσιο στην Κίνα
Pikes Peak 2013: Διέλυσαν τα χρονόμετρα Λεμπ και Peugeot, σημειώνοντας νέο απίστευτο ρεκόρ