Με την ευκαιρία παρουσίασης των BMW i3 και i8, ο Herbert Diess, μέλος του ΔΣ της εταιρίας, δήλωσε πως στο μέλλον όλα τα μοντέλα της BMW θα ενσωματώσουν με κάποιο τρόπο την ηλεκτροκίνηση, είτε ως υβριδικά είτε ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Το βάρος θα δοθεί στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη καταρχήν, καθώς στη γηραιά ήπειρο οι προδιαγραφές εκπομπής ρύπων είναι οι αυστηρότερες που ισχύουν παγκοσμίως.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Herbert Diess δήλωσε σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Autocar πως στόχος της εταιρείας, είναι μέχρι το 2020 ο μέσος όρος του CO2 που εκπέμπουν τα μοντέλα της να είναι στα 95 gr/km. Τόνισε επίσης πως ο μόνος τρόπος να το πετύχουν αυτό είναι να ενσωματώσουν όσο το δυνατό πιο “βαθιά” την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητά τους.
Ήδη, με το λανσάρισμα των i3 και i8 η βαυαρική εταιρία πέτυχε να μειώσει τον μέσο όρο των ρύπων, την ώρα που οι φήμες λένε πως μέσα στο 2015 η οικογένεια “i” θα αποκτήσει ένα ακόμη μέλος, το i5.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νέα BMW 2 Series Coupé και επίσημα – Πότε θα τη δούμε στην Ελλάδα
Σκάνδαλο στη Γερμανία: Το «δωράκι» των 700.000€ της BMW στο κόμμα της Μέρκελ και η απόφαση για τους ρύπους
VIDEO: Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που οι άντρες επιλέγουν κουπέ αυτοκίνητα!
Αυτά είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας BMW Σειρά 2
Ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης της νέας BMW Σειρά 4
Με 430 ίππους οι νέες BMW M3 και M4 (VIDEO)
Video: Αγανάκτησε με την BMW M6 και τη διέλυσε έξω από την έκθεση της Φρανκφούρτης
Αντέχει και τα καλάσνικοφ, η νέα θωρακισμένη BMW X5
VIDEO: Δοκιμάζουμε την BMW X1 sDrive16i
Η διαφήμιση της Infiniti που “τα χώνει” σε Mercedes και BMW (VIDEO)
Μια BMW Χ5 που καταναλώνει μόλις 3,8 lt καυσίμου ανά 100 km
Έτσι θα ακούγονται οι νέες BMW M3 και Μ4
Οδηγούμε τη νέα BMW Z4 sDrive18i