Μολονότι οι επίσημες λεπτομέρειες είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες, το εξωτερικό στιλ του νέου Mazda3 σεντάν ακολουθεί πιστά τις γραμμές και τις γωνίες του «Kodo» -Ψυχή της Κίνησης- που έφερε στο προσκήνιο η χάτσμπακ έκδοσή του -όπως φυσικά και τα νέα CX-5 και Mazda6.
Επίκεντρο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας είναι η ευμεγέθης μάσκα-«φτερό» από την οποία ξεκινά μια πλαϊνή γραμμή που βουτάει και ανεβαίνει, μέχρι να ενωθεί με το πορτμπαγκάζ.
Προφανώς και η σεντάν εκδοχή του Mazda3 θα υιοθετήσει την τεχνολογία SkyActiv του Ιάπωνα κατασκευαστή σε ό,τι αφορά μοτέρ, σασί και μηχανικά μέρη. Η Mazda από τη μεριά της καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι η καμπίνα του νέου μικρομεσαίου της, του Mazda3, θα βρίσκεται στην κορυφή στους τομείς της ποιότητας και της έξυπνης εκμετάλλευσης του χώρου.
Μέχρι στιγμής έχει επιβεβαιωθεί ότι το χάτσμπακ Mazda3 θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν ντίζελ: 1.5 και δίλιτρο σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, και έναν 2,2λιτρο ντίζελ. Οπότε και το σεντάν το πιθανότερο είναι να είναι διαθέσιμο με την ίδια γκάμα.
Αυτό που μένει να δούμε τώρα είναι πότε το 3άρι της Mazda, χάτσμπακ και σεντάν, θα έρθει στην Ελλάδα. Η αλλαγή της ελληνικής αντιπροσωπείας ίσως το καθυστερήσει σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.