Το 500L αποδείχθηκε, σύμφωνα με την ίδια τη Fiat, η μαγική φόρμουλα της επιτυχίας στον ένα χρόνο που βρίσκεται στην παραγωγή. Στην ιταλική αγορά ξεπέρασε σε πωλήσεις τον άμεσο αντίπαλό του, το MINI Countryman, και τους δύο τελευταίους μήνες ακόμα και το VW Golf ενώ είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο με κινητήρα ντίζελ ανεξαρτήτως κατηγορίας. Επιπλέον, στην Ευρώπη κατέκτησε μερίδιο αγοράς 17% στα κόμπακτ MPV και τον Μάιο ήταν το best-seller στο segment.
Η διεύρυνση της γκάμας του 500L είναι λοιπόν μία απόλυτα λογική εξέλιξη. Η πρώτη επιλογή ήταν η κατηγορία των προσιτών μίνι SUV, στην οποία συμμετέχουν ήδη ανταγωνιστές όπως η Peugeot και η Ford, με τα 2008 και EcoSport αντίστοιχα. Όπως αναμενόταν, η έμφαση δόθηκε στην εμφάνιση, με πλαστικά προστατευτικά στους προφυλακτήρες, «φρύδια» στους θόλους και νέους τροχούς 17 ιντσών με «διαμαντένιο» φινίρισμα που είναι της μόδας τελευταία.