Σύμφωνα με τον υπεύθυνο μηχανικό για τη δυναμική συμπεριφορά της Corvette Stingray, Jim Mero, «To Nürburgring είναι γνωστό πόσο απαιτητική πίστα είναι, οπότε αποτελεί πρώτης τάξεως πεδίο για το σκοπό μας, που είναι να ρυθμίσουμε στη λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του κρατήματος και της κύλισης της ευρωπαϊκής Corvette Stingray». Και πρόσθεσε: «Δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο set-up της ανάρτησης και του τιμονιού στο Nürburgring, καθώς οι ευρωπαϊκοί δρόμοι είναι αρκετά διαφορετικοί από αυτούς των ΗΠΑ, το ίδιο και οι συνήθειες των Ευρωπαίων οδηγών».
Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η Chevrolet Corvette Stingray φορά ένα 6,2λιτρο V8, με ισχύ 466 PS και ροπή 64,2 kgm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, επιταχύνει από στα 100 km/h από στάση σε 3,9”.