Όμως κανένα μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της φίρμας δεν έχει σχεδιαστεί εξαρχής για να ενσωματώνει τις αξίες της Alfa. H 8C Competizione βοήθησε βέβαια, αλλά δεν ήταν παρά ένα concept car που μπήκε σε περιορισμένη παραγωγή. Στην πραγματικότητα, έχουν περάσει πάνω από τρεις δεκαετίες από τότε που η Alfa Romeo έφτιαξε ένα αυτοκίνητο για τον κόσμο που να εκφράζει τις αξίες της άμεσα και προσιτά. Αυτή είναι η αποστολή της 4C και γι’ αυτό το λόγο είναι τόσο σημαντική.
Οδηγούμε την εξωτική Alfa Romeo 4C
H Alfa Romeo πέρασε πολλά χρόνια ταλαιπωρίας από διαδοχικές διοικήσεις, που η καθεμία τους είχε διαφορετικές, ατελείς ιδέες. Και ούτω καθ’ εξής. Πρόσφατα έχει εφαρμόσει τις γνωστές αξίες της σε χάτσμπακ μοντέλα των κατηγοριών B και C –τις MiTo και Giulietta– διότι εκεί είναι τα λεφτά.
Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις