Σύμφωνα με την εταιρεία, το i10, που θα ξεκινήσει την διάθεσή του στις αρχές του νέου έτους, θα κοντράρει τα premium 500, Adam και up! και θα έχει και επιτυχημένη εμπορικά πορεία.
Το νέο μίνι, έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των μίνι και των σουπερμίνι. Παρά όμως την αύξηση των διαστάσεων και την προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού, το νέο Hyundai i10 θα ακολουθήσει την τιμολογιακή πολιτική του προκατόχου του.
Η Hyundai υποστηρίζει ότι το νέο i10 διαθέτει καλύτερη ποιότητα λειτουργίας, είναι πιο ήσυχο και πιο ευρύχωρο από το VW up!, ενώ είναι και 27% πιο άκαμπτο από το προηγούμενη γενιά.
Το νέο μοντέλο είναι σχεδιασμένο στην Ευρώπη και θα κατασκευάζεται στην Τουρκία, δίπλα στο αδελφό i20. Από πλευράς διαστάσεων, είναι 88 mm μακρύτερο, 65 mm φαρδύτερο και 50 mm χαμηλότερο, με το μεταξόνιο να είναι ελαφρώς μεγαλωμένο. Κερδισμένος βγήκε και ο χώρος αποσκευών, καθώς μεγάλωσε κατά 10% (252 lt). Το βάρος του μοντέλου έχει μειωθεί κατά 20 kg, με το ελαφρύτερη έκδοση με τον 3κύλινδρο 1.0 των 66 ίππων να ζυγίζει κοντά 932 kg. Η βαρύτερη έκδοση κινητήρα αναμένεται να ζυγίζει περίπου 1.045 kg.
Το αμάξωμα θα είναι πάλι αποκλειστικά 5θυρο, ενώ δεν υπάρχουν σχέδια για εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα. Και αυτό γιατί εκπομπές ρύπων των βενζινοκινητήρων είναι μειωμένη, έχοντας πλέον και έκδοση με εκπομπές κάτω από 100 gr/km CO2.
Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Hyundai i10
Νέα προωθητική ενέργεια για το Hyundai ix35