Η Opel με το καμπριολέ Cascada προφανώς και στρέφει το βλέμμα σε μια κατά κύριο λόγο συντηρητική πελατεία. Με αυτό υπόψη, η τοποθέτηση του Cascada από αισθητικής άποψης είναι μπετόν: Γραμμές συμπαγείς και αδρές, και καμπίνα υψηλής αντιλαμβανόμενης ποιότητας. Τι μένει; Μα φυσικά τι κάνει αυτό το κάμπριο της Opel στο δρόμο.
Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι οι κατασκευαστές βλέποντας μακριά, προβλέπουν το τέλος ντίζελ να έρχεται; Όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές, έτσι και η Opel ξανά-ανακαλύπτει τα πλεονεκτήματα του βενζινοκινητήρα. Το Cascada αποτελεί ένα από τα δείγματα αυτής της «ανακάλυψης», μέσα από την καινούργια οικογένεια κινητήρων SIDI – Spark Injection Direct Injection.
Η οικογένεια SIDI δειγμάτισε με ένα καινούργιο 1.600άρι μοτέρ με 170 PS που χρησιμοποιεί και το Cascada που δοκιμάζουμε. Βέβαια, αν κάποιος θέλει κάτι διαφορετικό σε κινητήρα, η Opel έχει να του δώσει στη βασική έκδοση τον κλασικό παλιομοδίτικο 1.400άρη τούρμπο με τα 140 PS και το στενό εύρος λειτουργίας, με τιμή €27.000. Το δίλιτρο ντίζελ (CDTI) με τα 165 άλογα, αλλά και το Cascada με τον διτούρμπινο CDTI των 195 PS που αναμένεται, δεν πρόκειται να τα δούμε στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr