Το πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο κάνει τα 0-100 km/h σε 8,0”, με κατανάλωση μόλις 2,1 lt/100km και εκπομπές CO2 49 g/km. Όλα αυτά μάλιστα χωρίς τη βοήθεια της τεχνολογίας plug-in (επαναφόρτισης στο δίκτυο) που κολακεύει πολύ τα αποτελέσματα των δοκιμών κατανάλωσης/εκπομπών.
Το υβριδικό πρωτότυπο, που ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί στην Έκθεση της Γενεύης εφέτος τον Μάρτιο, αλλά η παρουσίασή του μετατέθηκε για τη Φρανκφούρτη, είναι κάπου 200 kg ελαφρύτερο από το βασικό 208 VTi 1.0 παραγωγής, που ζυγίζει 975 κιλά.