Παρασκευή, 29 Νοε.
18oC Αθήνα

Formula1: Πρίγκιπας για μια μέρα ο Ρόσμπεργκ στο Μονακό

Formula1: Πρίγκιπας για μια μέρα ο Ρόσμπεργκ στο Μονακό

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ξεκίνησε πρώτος και τερμάτισε πρώτος στο Μονακό, δικαιώνοντας όσους πιστεύουν πως η position στο Μόντε Κάρλο ισοδυναμεί με μισή νίκη.

Έπειτα από τρεις συνεχόμενες pole position στους τελευταίους αγώνες, ο Νίκο Ρόσμπεργκ μετέφρασε τη σημερινή του στη δεύτερη νίκη στην καριέρα του στη Formula 1, καταφέρνοντας παράλληλα να συμπεριλάβει το όνομά στους νικητές του πιο φημισμένου αγώνα του πρωταθλήματος. Είναι η πρώτη νίκη του υιού του Κέκε Ρόσμπεργκ στο Πριγκιπάτο του Μονακό, στο οποίο ο ίδιος είχε κερδίσει το 1983.

Κατά τα λοιπά το Μονακό δικαίωσε για μία ακόμη φορά τη φήμη του. Με τον αγώνα να εξελίσσεται έως τον 46ο γύρο σε ρυθμούς… ύπνου και τους επικεφαλής να κρατούν τις θέσεις τους και παράλληλα να κάνουν… οικονομία ελαστικών καταστρέφοντας κάθε ελπίδα θεάματος.

Πέρα από κάποιες αψιμαχίες στις πίσω θέσεις για να αποκτήσει ενδιαφέρον ο αγώνας χρειάστηκε να συγκρουστεί ο  Μαλντονάτο με τον Τσίλτον και να διακοπεί ο αγώνας, με τα μονοθέσια να πηγαίνουν εκ νέου στη γραμμή εκκίνησης, περιμένοντας για λόγους ασφαλείας να αποκατασταθούν οι ζημιές που προκλήθηκαν στην πίστα. Είχαν προηγηθεί διάφορες αψιμαχίες με απολογισμό κάποιες σπασμένες αεροτομές, όμως η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δεν στάθηκε ικανή να αλλάξει την κατάταξη του αγώνα.

Στο 46ο γύρο λοιπόν, μετά την διακοπή, ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Αλόνσο να δίνει τη θέση του στον Πέρεζ, αφού λίγο πριν στην προσπάθεια του τελευταίου να περάσει τον Ισπανό, ο οδηγός της Ferrari “ίσιωσε” το σικέιν κάτι που κρίθηκε παράτυπο. Ο Ρόσμπεργκ εξακολουθούσε να είναι στην πρώτη θέση αλλά τώρα είχε πίσω του τον Φέτελ και τον Ουέμπερ και έμενε να δούμε πώς θα διαμορφωνόταν η σειρά μετά την εκκίνηση.

Τελικά τίποτα δεν άλλαξε , ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να ξεφύγει και οι Φέτελ, Γουέμπερ και Χάμιλτον ακολουθούσαν προσπαθώντας για το καλύτερο. Την ίδια στιγμή οι εντολές από την ενδοσυνεννόηση σε όλους σχεδόν του οδηγούς μιλούσαν για διαχείριση ελαστικών, επαναφέροντας στο προσκήνιο το μέγα πρόβλημα και ερώτημα ταυτόχρονα των φίλων της F1: Βλέπουμε αληθινό αγώνα ή αγώνες τακτικής βασισμένους στα λάστιχα και στις εκάστοτε στρατηγικές των pit stop;

Η ιστορία με τις μυστικές δοκιμές της Pirelli με τη Mercedes δεν είναι και ό,τι καλύτερο για την αξιοπιστία του σπορ, οι φήμες οργιάζουν και η Red Bull βρήκε την ευκαιρία να “πυροβολήσει” μέσω επίσημης διαμαρτυρίας για τη συγκεκριμένη επιλογή της Pirelli. Σε κάθε περίπτωση, η διαχείριση των ελαστικών σε πάρα πολλές περιπτώσεις σκοτώνει το θέαμα στην προσπάθεια των ομάδων να περιορίσουν τον αριθμό των pit stop.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας ξαναμπήκε στην πίστα στον 62ο γύρο, όταν στην έξοδο του τούνελ ο Γκροζιάν έπεσε με ορμή πίσω από τον Ρικιάρντο γεμίζοντας την πίστα με θραύσματα από ανθρακονήματα.

Η καρό σημαία βρήκε τον Ρόσμπεργκ να πανηγυρίζει μια μεγάλη νίκη στο Πριγκιπάτο. Ο Φέτελ είναι ευτυχισμένος με τους 18 βαθμούς της δεύτερης θέσης, αφού στον βαθμολογικό πίνακα οι αντίπαλοί του δεν είναι οι Ρόσμπεργκ και Γουέμπερ, που τερμάτισε τρίτος, αλλά οι Ράικονεν και Αλόνσο που σήμερα βρέθηκαν πολύ πίσω από τον Γερμανό στην συγκομιδή των βαθμών.

Ο οδηγός της Ferrari δεν έδειξε σε κανένα σημείο του αγώνα ικανός να κυνηγήσει τους πρώτους και αρκέστηκε σε μια έβδομή θέση, ενώ ο Ράικονεν αν και ήταν στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα στην πέμπτη θέση, μια επαφή με τον Πέρεζ της McLaren τον ανάγκασε να επισκεφθεί τα pit για ακόμα μια φορά λίγους γύρους πριν το τέλος  με αποτέλεσμα να τερματίσει τελικά στην δέκατη θέση. Στους διακριθέντες περιλαμβάνονται ο Σούτιλ της Force India, που έκανε πολύ καλό αγώνα και με δυο γενναία προσπεράσματα σε Αλόνσο και Μπάτον τερμάτισε στην πέμπτη θέση, αλλά και ο Μπάτον που έφερε την προβληματική φέτος McLaren στην έκτη θέση.

Αθλητικά Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε