Δε θα μπορούσε να ισχύει κάτι διαφορετικό για την Opel λοιπόν, της οποίας το Astra είναι έτσι κι αλλιώς best seller στην κατηγορία του. Η σκούφια του 1.700άρη CDTI κρατάει από παλιά και αυτό φαίνεται όχι μόνο από τη φασαριόζικη και τραχιά λειτουργία του, αλλά και από την τεμπελιά του στις χαμηλές στροφές.
Μετά ξυπνάει –ομολογουμένως απότομα- κι ευτυχώς το ξύπνημα συνοδεύεται από μπόλικη δύναμη που σημαίνει σβέλτο προσπέρασμα. Θα πρέπει απλώς να έχεις το νου σου συνεχώς στο σκληρό και ασαφή λεβιέ από το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, για να κρατάς το μοτέρ μέσα στο περιορισμένο εύρος που αποδίδει καλά: 1.800 με 3.500 σ.α.λ. δηλαδή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ