Τα αποτελέσματα δείχνουν “έναν ανησυχητικό συσχετισμό ανάμεσα στους εργαζομένους που έχουν τη μεγαλύτερη πρόσβαση στις εμπιστευτικές πληροφορίες και την τάση να ανταλλάσσονται πληροφορίες μεταξύ συναδέλφων”, υπογράμμισε ο Μαρκ Ντελέ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Iron Mountain, που ειδικεύεται σε υπηρεσίες διαχείρισης πληροφοριών και παρήγγειλε τη μελέτη.
Πράγματι οι απασχολούμενοι στο μάρκετινγκ και τους ανθρώπινους πόρους παραδέχονται σε ποσοστά 48% και 43% αντιστοίχως ότι μοιράστηκαν εμπιστευτικές πληροφορίες για την εταιρεία τους και σχεδόν το ένα τρίτο (33% και 38% αντιστοίχως) λένε πως αποκάλυψαν πληροφορίες ιδιωτικής φύσεως για συναδέλφους τους, σύμφωνα με αυτή τη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Opinion Matters μεταξύ 5.021 εργαζομένων σε 4 ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθούν οι διευθυντές υπηρεσιών (43%) και των νομικών τμημάτων (42%), οι οποίοι διαβιβάζουν επίσης πρόθυμα πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση.
Οι εργαζόμενοι στρέφονται κατά προτεραιότητα προς τους διευθυντές υπηρεσιών, σε ποσοστό 41%, για να πάρουν εμπιστευτικές πληροφορίες αναφορικά με την επιχείρηση και προς το τμήμα ανθρώπινων πόρων (27%) για να πάρουν προσωπικές πληροφορίες για άλλους συναδέλφους.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τις 15 Απριλίου ως την 1η Μαΐου στη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ολλανδία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έπνιξε τα μικρά παιδιά του αφού δεν μπορούσε να τα βλέπει συχνά
Νόμιμοι οι γάμοι ομοφυλοφίλων (και) με υπογραφή Ολάντ
Τίναξε τα μυαλά του στον αέρα μπροστά σε παιδιά νηπιαγωγείου!
Συνελήφθη στη Ρωσία ο διευθυντής της Société Génèrale