Εδώ και καιρό, η Google, ιδιοκτήτρια εταιρεία του YouTube, έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση, προκειμένου να προωθήσει μέσω του δικτύου την προβολή επαγγελματικού οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Με τον τρόπο αυτόν, η Google επιδιώκει να διεκδικήσει μερίδιο της επαγγελματικής αγοράς των βίντεο, όπου μέχρι τώρα δεσπόζουν οι υπηρεσίες Netflix και Hulu.
«Από σήμερα, εγκαινιάζουμε ένα πιλοτικό πρόγραμμα με συνδρομητικές υπηρεσίες, το κόστος των οποίων θα ξεκινά από τα 0,99 δολάρια ανά μήνα» ανακοίνωσε το YouTube.
Συνολικά, περίπου 50 κανάλια από όλο τον κόσμο συμμετέχουν στο συνδρομητικό πρόγραμμα του YouTube.
«Κάθε συνδρομητικό κανάλι θα διατίθεται αρχικά δωρεάν για δοκιμή σε διάστημα 14 ημερών» τονίζεται στην ανακοίνωση του YouTube και προστίθεται: «Αυτή δεν είναι παρά μόνον η αρχή. Οι συνδρομητές θα μπορούν σύντομα να έχουν πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες μέσω υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων, υπολογιστών – ταμπλέτων καθώς και τηλεοράσεων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι χρήστες του YouTube παρακολουθούν 6 δισεκατομμύρια ώρες βίντεο το μήνα
Eurovision 2013: Ποιο τραγούδι είναι πιο δημοφιλές στο Youtube; Έκπληξη για την Ελλάδα…