Είναι γεγονός πως είχαμε μείνει πίσω σε ό,τι αφορά τις οδηγικά πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις ντίζελ του Golf. Μπορεί στην Ελλάδα να ήταν κάτι άγνωστο, αλλά στην υπόλοιπη Ευρώπη το GTD αντιπροσώπευε το ένα πέμπτο των σπορ εκδόσεων του Golf. Και αν το GTΙ, ως σύμβολο των επιδόσεων, είναι ο δρομέας των 100 μέτρων, το GTD είναι ο μαραθωνοδρόμος. Εξωτερικά είναι σαν δίδυμα, με ακριβώς ίδιες διαστάσεις, ίδιες αναλογίες, ίδιες λεπτομέρειες, μόνο με διαφορετικό διακριτικό.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr