Παρασκευή, 29 Νοε.
14oC Αθήνα

Pagani Zonda Revolucion: Νέα κορυφαία έκδοση για το ιταλικό supercar

Pagani Zonda Revolucion: Νέα κορυφαία έκδοση για το ιταλικό supercar

Η Pagani παραμένει πιστή στην τακτική της να βγάζει μια νέα έκδοση της Zonda κάθε λίγους μήνες. Η «Revolucion», όπως ονομάζεται, προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα όπως η Zonda R, και οι άνθρωποι της Pagani ισχυρίζονται ότι θα είναι η τελευταία. Να τους πιστέψουμε;

Η Revolucion είναι η ισχυρότερη Pagani Zonda μέχρι σήμερα, με τον 6λιτρο V12 της AMG να αποδίδει για την περίσταση 800 ίππους και 74,4 kgm ροπής, αντί για τα 750 PS και 72,4 kgm της Zonda R. Χάρη στο μονοκόκ πλαίσιο από «carbontitanium» το βάρος της περιορίζεται στα 1.070 kg -ακριβώς ίδιο με της Zonda R– κάτι που ρίχνει την αναλογία κιλών ανά ίππο κοντά στο 1,3. Το 6άρι σειριακό κιβώτιο που αλλάζει σχέση σε 20 msec και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με τις 12 διαφορετικές ρυθμίσεις, μεταφέρθηκαν αυτούσια από τη Zonda R. 

Στην Pagani Zonda Revolucion, πολύ σημαντικές αλλαγές έγιναν στον τομέα της αεροδυναμικής. Στο εμπρός μέρος τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι αεραγωγοί πάνω από το σπόιλερ και πτερύγια στις «γωνίες» του προφυλακτήρα. Πιο ξεχωριστή προσθήκη είναι το κατακόρυφο διαμήκες πτερύγιο, που αποτελεί οπτική συνέχεια του αεραγωγού πάνω από το κόκπιτ και καταλήγει στη μεγάλη πίσω αεροτομή. 

Η αεροτομή ενσωματώνει ένα σύστημα DRS που μεταβάλει την επίδρασή της, στα πρότυπα της F1. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη ρύθμιση που θέλει χειροκίνητα ή να αφήσει τους αλγορίθμους του συστήματος ελέγχου να κάνουν αυτόματα τη δουλειά. Μια ακόμη καινοτομία της Revolucion σε σχέση με τη Zonda R βρίσκεται στα φρένα. Οι νέοι δίσκοι «CCMR» της Brembo είναι 15% ελαφρύτεροι και πιο άκαμπτοι από τους προηγούμενους CCM ενώ δουλεύουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία στην πίστα, κάτι που τους δίνει τετραπλάσια διάρκεια ζωής. 

Αν σκέφτεσαι να προσθέσεις μια Pagani Zonda Revolucion στη συλλογή σου θα πρέπει να υπολογίσεις ότι κοστίζει περίπου €2,2 εκατ. προ φόρων. Τουλάχιστον θα γλιτώσεις τα τέλη ταξινόμησης, αφού η Revolucion δεν έχει έγκριση τύπου για κυκλοφορία στο δρόμο. Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι πρόκειται να κατασκευαστούν μόλις πέντε, και οι τέσσερις έχουν πουληθεί ήδη. Η Pagani πάντως έχει αποδειχθεί αρκετά πρόθυμη στο να φτιάχνει ειδικές εκδόσεις της Zonda εφόσον υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον, οπότε καθόλου δεν αποκλείεται να δούμε κάποια ακόμα πιο ακραία έκδοση στο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT 

Drive it Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε