Δίπλα από το Βρετανό οδηγό της Mercedes στη γραμμή της εκκίνηση θα σταθεί ο Κίμι Ραϊκονεν, ο οποίος σημείωσε με το μονοθέσιο της Lotus το δεύτερο καλύτερο χρόνο, ενώ τον τρίτο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές σημείωσε ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari.
Ακολούθησαν οι Ρόσμπεργκ, Μάσα, Γκροζάν και Ρικιάρντο. Οι Μπάτον, Φέτελ και Χούλκεμπργκ δεν “έγραψαν” χρόνο στην τρίτη και τελευταία περίοδο των δοκιμών, με τον Γερμανό περσινό πρωταθλητή της Red Bull να ξεκινά τον αυριανό αγώνα από την 9η θέση!
Η ημέρα σημαδεύτηκε από το τραγικό λάθος της Red Bull να αφήσουν τον Γουέμπερ χωρίς καύσιμα, με αποτέλεσμα ο Αυστραλός να εγκαταλείψει στα μισά του Q2! Είναι σίγουρο ότι τα σενάρια για το τι συμβαίνει στην ομάδα των ταύρων θα φουντώσουν και πάλι, ειδικά μετά όσα έγιναν στη Μαλαισία… Και τυχαίο να ήταν το γεγονός ήρθε στη χειρότερη στιγμή για τη Red Bull για να δώσει τροφή στις… θεωρίες συνωμοσίας.
Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έγινε στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών:
Στο Q1 χρειάστηκε να περάσουν 8 λεπτά για να βγει κάποιος οδηγός στην πίστα. Όλοι περίμεναν -στο πλαίσιο της στρατηγικής τους- κάποιον άλλον να κάνει την αρχή, την ώρα που η θερμοκρασία της ασφάλτου ήταν 41 βαθμοί (σχετικά πολύ υψηλή) και όλοι προβληματίζονταν για το ποια γόμα ελαστικών θα χρησιμοποιούσαν.
Τελικά πρώτος αποφάσισε να βγει στην πίστα ο Μπιάνκι με τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι όμως άλλαξαν στρατηγική και πήγαν για ένα χρονομετρημένο γύρο με μέση γόμα, στη λογική του να φυλάξουν δυνάμεις (και λάστιχα βέβαια) για το Q2 και Q3. Ταχύτερος αποδείχθηκε ο Χάμιλτον με χρόνο 1:35.793 και δεύτερος ο Ρόσμπεργκ με τις Mercedes να κάνουν το 1-2, ενώ εκτός Q2 έμειναν οι Μπότας, Γκουτιέρεθ, Μπιάνκι, Σίλτον, Πικ και Β.Ν. Γκάρντε.
Στο Q2 σε αντίθεση με την στρατηγική που ακολούθησαν στον Q1, αυτήν της αναμονής, πρώτος βγήκε στην πίστα ο Φέτελ και ακολούθησαν γρήγορα και οι υπόλοιποι, προφανώς για να αποφύγουν την μεγάλη κυκλοφορία στην πίστα. Δυστυχώς για την Red Bull έκαναν “χοντρό” λάθος και ο Γουέμπερ σταμάτησε την προσπάθειά του στην στροφή Νο 14, όταν έμεινε από καύσιμα!
Πρώτος και πάλι ο Χάμιλτον με 1:35.078 με δεύτερο τον Αλόνσο και τρίτο τον Φέτελ. Eκτός Q3 έμειναν οι Πέρεζ, Ντι ρέστα, Σούτιλ, Μαλντονάτο, Γουέμπρερ και Βερνιέ.
Στη μάχη για την pole position στο Q3, κανείς δεν αποφάσιζε να βγει πρώτος. Πόλεμος νεύρων με άλλα λόγια μεταξύ των ομάδων και τελικά 2:45 λεπτά πριν λήξει ο χρόνος βγήκε στην πίστα ο Ρόσμπεργκ και ακολούθησαν αμέσως όλοι… Οι Φέτελ και Μπάτον με “μίντιουμ” ελαστικά. Η ημέρα όμως ανήκε στη Mercedes και ο Χάμιλτον πήρε τελικά την pole position, την πρώτη της χρονιάς και την πρώτη του με την ομάδα της Mercedes–Benz.
Αύριο προβλέπεται σκληρή μάχη!…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Formula 1: Ρόσμπεργκ και Μάσα οι ταχύτεροι στις ελεύθερες δοκιμές της Κίνας