O Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο μεγάλος νικητής του Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν, του τέταρτου αγώνα της χρονιάς, με δεύτερο τον Κίμι Ράικονεν και τον Ρομάν Γκροζάν να συμπληρώνει τις θέσεις στο βάθρο, το οποίο είχε την ίδια σύνθεση ακριβώς με τον περσινό αγώνα στην πίστα Σακχίρ.
Μια Red Bull και δύο Lotus στις σαμπάνιες λοιπόν, με τον αγώνα να σημαδεύεται από την ατυχία του Φερνάντο Αλόνσο που ενώ ξεκίνησε πολύ δυνατά, είδε το DRS της Ferrari του να κολλάει και να μένει ανοικτό, με αποτέλεσμα να μπει δύο φορές στα πιτ και στη συνέχεια να κάνει έναν αγώνα χωρίς τη βοήθεια του DRS. Η μάχη ανάμεσα στις δυο McLaren των Πέρεζ και Μπάτον ήταν επίσης ένα από τα γεγονότα που θα συζητηθούν και δεν αποκλείεται να έχουμε και εκεί “κόντρες” τύπου… Red Bull.
Τα πέντε κόκκινα φώτα βρήκαν τους Νίκο Ρέμπεργκ και Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη σειρά εκκίνησης με τις Ferrari των Αλόνσο και Μάσα στη δεύτερη. Ντι Ρέστα και Σούτιλ ήταν ακριβώς από πίσω, ενώ Γουέμπερ και Ράικονεν ήταν στην τέταρτη σειρά με τους Χάμιλτον και Μπάτον να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
Να θυμίσουμε πως ο Γουέμπερ (που γιόρτασε τα 200 του Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν) είχε τρεις θέσεις ποινή και ο Χάμιλτον πέντε, γι’ αυτό και βρέθηκαν τόσο πίσω παρά το γεγονός ότι οι χθεσινοί τους χρόνοι στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν πολύ καλύτεροι των θέσεων που πήραν τελικά στην εκκίνηση. Η υψηλή θερμοκρασία της πίστας (43 βαθμοί) αναμένονταν να δημιουργήσει πρόβλημα τόσο στο βαθμό φθοράς των ελαστικών, όσο και στα δυνατά φρεναρίσματα στο τέλος των ευθειών όπου τα μονοθέσια έφταναν με πολύ μεγάλες ταχύτητες.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Αλόνσο προσπάθησε και πέρασε τον Φέτελ, αλλά δεν κατάφερε να κρατηθεί για πολύ στη δεύτερη θέση, ενώ αμέσως μετά ο Γερμανός της Red Bull επιτέθηκε για να βρεθεί στην πρώτη θέση περνώντας τον Ρόσμπεργκ, κάτι που το κατάφερε στον 3ο μόλις γύρο. Από εκείνο το σημείο και μετά ο περσινός πρωταθλητής είχε έναν άνετο και ξεκούραστο αγώνα μέχρι την πτώση της καρό σημαίας.
Από εκείνο το σημείο το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στις πίσω θέσεις, όπου δινόντουσαν σε όλο το διάστημα του αγώνα αρκετές μάχες. Ο Ντι Ρέστα έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα και ήταν δεύτερος για μεγάλο διάστημα του αγώνα, αλλά η πολύ καλή στρατηγική της Lotus έφερε τους Ράικονεν και Γκροζάν στη δεύτερη και τρίτη θέση κερδίζοντας από 6 και 8 θέσεις, συγκριτικά με την σειρά εκκίνησής τους, ο καθένας. Ο Ντι Ρέστα τερμάτισε τελικά στην 4η θέση, επίδοση που παραμένει εξαιρετική για την ομάδα της Force India.
Πέμπτος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Λούις Χάμιλτον, ύστερα από μια εξαιρετική μονομαχία με τον Γουέμπερ στους τελευταίους γύρους. Μάχη που ανάγκασε τον Αυστραλό της Red Bull να φθείρει πολύ τα ελαστικά του, με αποτέλεσμα να χάσει στον τελευταίο γύρο την έκτη θέση από τον Πέρεζ της McLaren. O Γουέμπερ τερμάτισε τελικά έβδομος, ελάχιστα μέτρα πιο μπροστά από τον Αλόνσο, που παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατάφερε τελικά να μπει στους βαθμούς. Ατυχίες είχε και ο δεύτερος οδηγός της Ferrari, ο Φελίπε Μάσσα, που είχε δυο κλαταρισμένα ελαστικά στη διάρκεια του αγώνα με αποτέλεσμα να μην καταφέρει τίποτα καλύτερο από την 15η θέση. Το σημερινό Γκραν Πρι θα το σβήσουν γρήγορά από τη μνήμη τους οι «κόκκινοι».
Την τελική δεκάδα συμπλήρωσαν οι Νίκο Ρόσμπεργκ και Τζένσον Μπάτον, με τον οδηγό της Mercedes να μην εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι ξεκίνησε από την πρώτη θέση για κάτι καλύτερο σήμερα.
Μετά την περιοδεία στην Ασία, η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην Ισπανία, όπου στις 10-12 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.
Η τελική κατάταξη του Γκραν Πρι Μπαχρέιν:
Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. S. Vettel |
Red Bull |
1.36:26.945 |
2. K. Raikkonen |
Lotus |
+ 9.1 |
3. R. Grosjean |
Lotus |
+ 19.5 |
4. P. Di Resta |
Force India |
+ 21.7 |
5. L. Hamilton |
Mercedes |
+ 35.2 |
6. S. Perez |
McLaren |
+ 35.9 |
7. M. Webber |
Red Bull |
+ 37.2 |
8. F. Alonso |
Ferrari |
+ 37.5 |
9. N. Rosberg |
Mercedes |
+ 41.1 |
10. J. Button |
McLaren |
+ 46.6 |
11. P. Maldonado |
Williams |
+ 1:06.4 |
12. N. Hulkenberg |
Sauber |
+ 1:12.9 |
13. A. Sutil |
Force India |
+ 1:16.7 |
14. V. Bottas |
Williams |
+ 1:21.5 |
15. F. Massa |
Ferrari |
+ 1:26.3 |
16. D. Ricciardo |
Toro Rosso |
+ 1 lap |
17. C. Pic |
Caterham |
+ 1 lap |
18. E. Gutierrez |
Sauber |
+ 1 lap |
19. M. Bianchi |
Marussia |
+ 1 lap |
20. G. Chilton |
Marussia |
+ 1 lap |
21. G. van der Garde |
Caterham |
+ 2 laps |