Ρευστές γραμμές, επιβλητικές αναλογίες, μεγάλοι τροχοί, φαρδιά μετατρόχια, ψηλή και αεροδυναμική σιλουέτα, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ. Με το νέο Captur, η Renault στοχεύει να εισέλθει στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover πόλης με ένα χαρμάνι που ανακατώνει στοιχεία από MPV, SUV και χάτσμπακ. Την ίδια συνταγή που ακολουθούν οι επίσης φρέσκοι στην πιάτσα αντίπαλοί του, όπως το ομοεθνές Peugeot 2008 και τα μικρά crossover της GM, Chevrolet Trax και Opel Mokka, και σαφώς το τρέντι Nissan Juke.
Αρωγός στην προσπάθεια αυτή έρχεται η εκτεταμένη γκάμα εξατομίκευσης, στοιχείο αναπόσπαστο πια των μικρών αυτοκινήτων. Έτσι περνά στην ημερησία διάταξη και για το Renault Captur η δυνατότητα για δίχρωμο αμάξωμα, για χρώμα στις ζάντες, για μεγάλη ποικιλία σε επενδύσεις στην καμπίνα και σε αυτοκόλλητα. Με αυτά θα προσπαθήσει το Captur να καλύψει ένα μεγάλο φάσμα των γούστων του καταναλωτή.
Η σχεδιαστική ελευθερία που δόθηκε στους σχεδιαστές του Captur αποτυπώνεται από τη μια στον εξοπλισμό και από την άλλη στην ευρυχωρία της καμπίνας, που άλλωστε είναι και ένα από τα ζητούμενα σε αυτό το είδος αυτοκινήτου, αναφέρει η Renault. Παρότι λοιπόν το Captur είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, ελάχιστα πιο μακρύ από το Cliο, είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο, όπως διατείνεται η γαλλική εταιρεία. Το συρόμενο πίσω κάθισμα δημιουργεί μια ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στο ζωτικό χώρο για τους πίσω επιβάτες και στο πορτμπαγκάζ, με μέγιστη χωρητικότητα φόρτωσης τα 455 lt.
Στην καμπίνα, ο οδηγός του Capture θα βρει δύο νεωτερικά στοιχεία που υπογραμμίζουν το χαρακτήρα του crossover της Renault ως ενός αυτοκινήτου ιδιαιτέρως φιλικού στο χρήστη: Ένα συρταρωτό χώρο 11 lt όπου ο οδηγός μπορεί εύκολα να φτάσει και τη δυνατότητα να αφαιρέσει και να πλύνει τα καλύμματα των καθισμάτων. Ειδικά το δεύτερο ταιριάζει γάντι σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, χώρια που μπορείς να γλιτώσεις το βιολογικό καθαρισμό στην περίπτωση της μεταπώλησης.