Σύμφωνα μάλιστα και με τον υπεύθυνο κινητήρων της MG, Paul McNamara, σημείο αναφοράς για τον δικό τους 3κύλινδρο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα πρέπει να είναι ο αντίστοιχος 1.000άρης Ecoboost της Ford.
Οι νέοι αυτοί GDI κινητήρες θα παρουσιαστούν στην Κίνα στα τέλη του 2014 και θα κάνουν τον ευρωπαϊκό τους ντεμπούτο ένα χρόνο μετά. Εκτός από τον 3κύλινδρο 1.0 κινητήρα, την οικογένεια θα συμπληρώσουν ένας 1,4 λίτρων και ένας 1,5 λίτρων, όλοι με τα ίδια χαρακτηριστικά (τούρμπο και άμεσο ψεκασμό). Οι κινητήρες αυτοί θα εφοδιάσουν το σουπερμίνι MG 3, το crossover που θα βασίζεται στο πρωτότυπο MG CS και το μικρομεσαίο σεντάν MG 6.
Ο κ. McNamara όμως συνέχισε τις αποκαλύψεις του, αναφέροντας σε δηλώσεις του ότι η MG ετοιμάζει και δύο ημιαυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη: ένα υγρού τύπου που μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 36,7 kgm ροπής και ένα ξηρού τύπου που θα «αντέχει» μέχρι 22,8 kgm ροπής. Το υγρού τύπου θα λανσαριστεί φέτος στην αγορά της Κίνας, ενώ το ξηρού τύπου θα είναι έτοιμο μέχρι το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT