Από του χρόνου οι τεχνικοί κανονισμοί στη Formula 1 αλλάζουν άρδην και οι κινητήρες από ατμοσφαιρικοί V8 2,4 λίτρων θα γίνουν τούρμπο V6 1,6 λίτρων με ισχυρά συστήματα ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα και τα καυσαέρια.
Θα απαιτηθεί δηλαδή υψηλή –και ακριβή– υβριδική τεχνολογία και γι’ αυτό οι ομάδες σπεύδουν να υπογράψουν συμβόλαια με τους τρεις κατασκευαστές (Ferrari, Mercedes, Renault) που ήδη έχουν προχωρήσει στην εξέλιξη των νέων κινητήριων συστημάτων (η Cosworth κατά πάσα πιθανότητα θα μείνει εκτός).
Η Force India, ως ο πρώτος «ιδιώτης» πελάτης της Mercedes από το 2009, συμφώνησε να συνεχίσει με τη γερμανική εταιρεία για τα ερχόμενα χρόνια, ενώ η McLaren είναι κοινό μυστικό ότι θα παραμείνει με τους Γερμανούς για μόνο ένα χρόνο, αφού από το 2015 θα έχει κινητήρες Honda.