Η βασική σχεδιαστική λογική είναι μια εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, με ακόμα καλύτερη ποιότητα, πιο hi-tech αέρα αλλά και ακόμα καλύτερη ηχομόνωση. Με 150 ηχομονωτικά στοιχεία, η καμπίνα της νέας S-Class μάλλον θα πληροί τις προδιαγραφές ακόμα και για στούντιο ηχογράφησης.
Υπάρχουν όμως και μπόλικες διαστημικές καινοτομίες. Όπως για παράδειγμα το νέο σύστημα πολυμέσων Comand (5ης γενιάς), το μυαλό του οποίου είναι ένας ισχυρότατος επεξεργαστής της Intel. Ή ο πίνακας οργάνων που έχει αντικατασταθεί από δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης, διαγωνίου 12,1 ιντσών, στις οποίες προβάλλονται όλες οι πληροφορίες για το αυτοκίνητο.
Πολλή δουλειά έχει γίνει και για τους πίσω επιβάτες. Το ηχοσύστημα των 1.500 Watt με τα 24 ηχεία και τον τρισδιάστατο ήχο είναι το λιγότερο γι’ αυτούς. Πολύ πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η κλίση της πλάτης των πίσω καθισμάτων που ρυθμίζεται σε εύρος 43,5 μοιρών, έχει σύστημα μασάζ με 14 αεροθαλάμους και έξι προγράμματα, θερμαινόμενα πάνελ στις πόρτες και ενεργό σύστημα αερισμού.
Highlight της ασφάλειας είναι η ενσωμάτωση ενός αερόσακου στη ζώνη ασφαλείας (beltbag), καθώς και ένας αντιβύθισης που αποτρέπει το γλίστρημα του επιβάτη κάτω από τη ζώνη σε περίπτωση που είναι ξαπλωμένη η πλάτη του καθίσματος.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι το ενεργό σύστημα αερισμού και αρωματισμού της καμπίνας, που εκτός των άλλων ιονίζει τον αέρα της καμπίνας πριν τον αρωματίσει.