Οικονομία

Ούτε ένα ευρώ δεν φέρνουν οι επενδυτές”

Σχέδιο δημιουργίας μίας νέας τράπεζας στην Ελλάδα με στόχο τη στήριξη του ιδιωτικού τομέα αποκαλύπτουν οι Financial Times που ταυτόχρονα ειρωνεύονται τον ερχομό στην Αθήνα κλιμακίου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης.

Με καυστικότητα οι Financial Times σχολιάζουν την έλευση στην Αθήνα κλιμακίου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα οι τραπεζίτες έρχονται, μετά από επαφές με την κυβέρνηση για να δώσουν τεχνικές και μόνο συμβουλές.
”Η ελληνική κυβέρνηση προσκάλεσε κλιμάκιο τραπεζιτών της Ευρωπαικής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) να επισκεφθεί την Αθήνα τον επόμενο μήνα και η EBRD με χαρά ανταποκρίθηκε.Το κλιμάκιο θα μεταβεί στις αρχές Οκτωβρίου για να δει εάν μπορεί να βοηθήσουν σε κάτι. Όμως, δεν θα συζητηθούν επενδύσεις, θα πρόκειται για τεχνικές συμβουλές” δηλώνει ο ίδιος ο πρόεδρος Sir Suma Chakrabarti.

Αναλύοντας τις προθέσεις των τραπεζιτών οι Financial Times γράφουν ”Ο Sir Suma άφησε να εννοηθεί ότι στις τεχνικές συμβουλές θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνεται και η στήριξη της Ελλάδας στη δημιουργία μίας εγχώριας τράπεζας στα πρότυπα της EBRD, που θα στοχεύει στην στήριξη του ιδιωτικού τομέα”.

Και αμέσως μετά το δηλητήριο: ”Ούτε ένα ευρώ, ούτε μία δραχμή από τα κεφάλαια της EBRD δεν θα πάνε στην Ελλάδα, εκτός ίσως από τα έξοδα των τραπεζιτών που θα συμμετάσχουν στην αποστολή. Οι ξενοδόχοι της Αθήνας ίσως να ευνοηθούν λοιπόν λίγο οικονομικά, αλλά κανένας άλλος”.

Διαβάστε επίσης :

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου