Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και τα μηνύματα που αυτή εκπέμπει για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, αναφέρεται εκτενές ρεπορτάζ στην ιστοσελίδα του γερμανικού περιοδικού Stern.
«Καλωσήρθατε στον κόσμο του αύριο, με αυτό το σλόγκαν αρέσκεται να υποδέχεται η έκθεση της Θεσσαλονίκης τους επισκέπτες της. Πρόκειται για το μεγάλο οικονομικό γεγονός της χρονιάς. Ωστόσο όποιος επισκέπτεται αυτές τις μέρες τα περίπτερα, διαπιστώνει τη σκοτεινή εικόνα του αυριανού κόσμου.
40% λιγότεροι εκθέτες από την προηγούμενη χρονιά. Ούτε 600 δεν είναι. Εκεί όπου προβάλλονταν παλαιότερα οι Mercedes, Audi και Lexus με σλόγκαν του τύπου ‘Μην το ονειρεύεστε, αγοράστε το’, εξηγούν σήμερα ελληνικές επιχειρήσεις πώς μπορούν να μετατραπούν τα αυτοκίνητα για να καταναλώνουν φυσικό αέριο. Πολλά περίπτερα παρουσιάζουν σόμπες ξύλου. Γιατί ο χειμώνας πλησιάζει και πολλοί Έλληνες δεν μπορούν να πληρώσουν το πετρέλαιο.»
Η έκθεση της Θεσσαλονίκης πάντως δεν προσφέρεται για εκκίνηση της ανάπτυξης.
Πέρα από τα ηλεκτρικά σίδερα Samurai ξεχωρίζουν ανάμεσα στα εγχώρια προϊόντα που παρουσιάζονται μικρά βυζαντινά εκκλησάκια αλλά και ελληνικό κρέας βουβαλιού Σερρών. Για να βρει κανείς μια απόδειξη του ελληνικού εφευρετικού πνεύματος θα πρέπει να ανατρέξει στην ιστορία της έκθεσης. Στο 1957. Τότε παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη ο Café Frappé».
Πηγή Deutsche Welle
Διαβάστε επίσης :