Τρίτη, 26 Νοε.
11oC Αθήνα

Χύθηκε… αίμα στο υπουργικό για τα ταξί! – Καταψηφίζει το νομοσχέδιο Βορίδη ο Ραγκούσης

– Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ακόμα και να καταψηφίσει το νομοσχέδιο στη Βουλή
– Ραγκούσης: Με το νομοσχέδιο αυτό δεν θα δοθεί καμία άδεια για δεκαετίες
– Γερουλάνος, Παπακωνσταντίνου και Ρέππας εξέφρασαν αντιρρήσεις για το νομοσχέδιο
– Eγκρίθηκε τελικά το νομοσχέδιο από το υπουργικό – Υπέρ και ο Βενιζέλος

Η άγρια κόντρα μεταξύ του υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη και του πρώην υπουργού σε αυτό το θώκο, Γιάννη Ραγκούση έφτασε στα άκρα με τον δεύτερο να κατηγορεί ευθέως τον κ. Βορίδη για πολιτική ανηθικότητα με βάση το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί.

Μάλιστα, ο κ. Ραγκούσης έξαλλος για το νομοσχέδιο που προωθείται αποχώρησε από το υπουργικό συμβούλιο αφήνοντας ακόμα και ανοιχτό το ενδεχόμενο να το καταψηφίσει στη Βουλή.  Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, Γιάννης Ραγκούσης, καταψήφισε στο υπουργικό συμβούλιο το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν θα το ψηφίσει και στη Βουλή.

Ο κ. Ραγκούσης, μιλώντας προς τους πολιτικούς συντάκτες, ανέφερε ότι «για πρώτη φορά απόφαση του υπουργικού Συμβουλίου δεν είναι ομόφωνη, αλλά κατά πλειοψηφία».

Ο αναπληρωτής υπουργός, κατέθεσε τις απόψεις του στο υπουργικό συμβούλιο οι οποίες συνίστανται στα εξής τέσσερα σημεία:

-Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει την δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η “μαύρη” αγορά, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή.

-Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.

-Κλείνει πριν κάν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων).

-Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.

Επίσης, ο κ. Ραγκούσης είπε ότι με το νομοσχέδιο αυτό οι εταιρείες ταξί θα μπορούν να έχουν έως το 10% των αδειών, πχ στην Αττική, ενώ το νομοσχέδιο που είχε εισηγηθεί εκείνος, ως υπουργός Μεταφορών, προέβλεπε τη δυνατότητα για δέκα άδειες ανά εταιρεία.

Ο κ. Ραγκούσης χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ως «θλιβερή εξαίρεση που προστατεύει τα στενά συμφέροντα μιας μικρής ολιγαρχίας, μια θλιβερή εξαίρεση κοινωνικά άδικη και πολιτικά ανήθικη».

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπουργοί Ν. Σηφουνάκης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Π. Γερουλάνος και Δ. Ρέππας έθεσαν στην εν εξελίξει συνεδρίαση του υπουργικού Συμβουλίου, θέμα για τις ειδικές μισθώσεις των τουριστικών ταξί, προτείνοντας να υπάρξει και η κατηγορία των εννεαθέσιων ταξί.

Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος προειδοποίησε ότι παρά το γεγονός ότι θα κλείσει η Βουλή, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσει η δουλεια. “Το γεγονός ότι θα κλείσει η Βουλή δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε την δουλειά μας. Η τρόικα θα ξανάρθει κι εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Πρέπει σήμερα να αποφασίσουμε όλο τον σχεδιασμό για να δουμε τι πρεπει να ψηφίσουμε έως τις εκλογές”, είπε ο πρωθυπουργός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πως θα γίνει η απελευθέρωση των ταξί

 

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε