Όπως είπαν οι καθηγητές, «αν το υπουργείο επιχειρήσει να εφαρμόσει την αξιολόγηση-χειραγώγηση και το πλαίσιο του ν. 4024/11, θα βρει απέναντί του ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως τη βρήκε και στην προσπάθειά του να πείσει τους εκπαιδευτικούς για την αντιεκπαιδευτική πολιτική του με τα ερωτηματολόγια».
Επ’ αυτού, ο υπουργός Παιδείας υποσχέθηκε στους εκπαιδευτικούς να συναντηθούν και την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επισημαίνει: «Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την εργασιακή ζούγκλα, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις». Οι καθηγητές πρόσθεσαν ότι οι προτάσεις περί αξιολόγησης ή αυτοαξιολόγησης των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά.
Οι καθηγητές εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους, γιατί, όπως είπαν, «η κυβέρνηση ομιλεί για ”διάλογο”, ενώ έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξή τους, ορίζοντας μάλιστα και τα ποσοστά των ”ικανών”. Στην πραγματικότητα, έχει προ-αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς!».
Τέλος, υποστήριξαν ακόμη ότι όπως καταδεικνύεται από τα μνημόνια διαλύεται το δημόσιο σχολείο.