Τα καλώδια, μήκους 3,5 χλμ, που εκλάπησαν από αγνώστους, ήταν απαραίτητα για την ασφαλή λειτουργία των προστατευτικών μπαρών. Μάλιστα σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο δήμος Πατρέων τονίζει ότι «δυστυχώς λόγοι που δεν έχουν να κάνουν με την ετοιμότητα του δήμου, αναβάλλουν προς το παρόν τη λειτουργία της γραμμής».
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι από την πλευρά του δήμου έχουν ολοκληρωθεί εδώ και περίπου 15 ημέρες όλες οι απαραίτητες διαδικασίες και οι υποδομές για να λειτουργήσει εντός του καλοκαιριού η συγκεκριμένη γραμμή του προαστιακού και υπογραμμίζεται ότι «ο δήμαρχος Γιάννης Δημαράς, ο οποίος είχε επισκεφθεί την περιοχή για να διαπιστώσει τον βαθμό ετοιμότητας για την επέκταση της γραμμής, ασκούσε συνεχώς πιέσεις για να τεθεί σε λειτουργία όσο το δυνατόν συντομότερα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πολίτες κατά τη θερινή περίοδο».
Όπως εκτιμάται, η επέκταση της γραμμής του προαστιακού θα εξυπηρετούσε μεγάλο αριθμό πολιτών, που την καλοκαιρινή περίοδο θα είχαν ευκολότερη και γρηγορότερη πρόσβαση προς τις παραλίες της περιοχής.
Ας σημειωθεί ότι τους τελευταίους 12 μήνες ο προαστιακός σιδηρόδρομος που συνδέει την Πάτρα με το Ρίο, έχει γίνει το δημοφιλέστερο μέσο μαζικής μεταφοράς, αφού μετακινούνται καθημερινά περίπου 1.000 άτομα.
Ο χρόνος μετακίνησης από την Πάτρα προς το Ρίο είναι περίπου 15 λεπτά, ενώ η λειτουργία του προαστιακού σιδηρόδρομου έχει βοηθήσει στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων. Όπως εκτιμάται περίπου 50.000 λιγότερα αυτοκίνητα κινούνται σε μηνιαία βάση από την Πάτρα προς το Ρίο και αντίστροφα.