Οι πρώτες αντιδράσεις, πάντως, για την επιλογή του νέου σήματος της εταιρίας δεν ήταν και οι πλέον θετικές. Οι FT χαρακτήρισαν την επιλογή «χάσιμο χρόνου», τονίζοντας πως το νέο logo δεν είναι αντιπροσωπευτικό, αφού το όνομα της αλυσίδας δεν εμφανίζεται πουθενά.
Βέβαια, πέρα απ’ αυτό, ίσως η επιλογή της Σειρήνας να μην είναι και η καλύτερη δυνατή. Μιλάμε άλλωστε για μια από τις νύμφες της θάλασσας, που παρέσυραν τους ναυτικούς στο θάνατο, μαγεύοντάς τους με το τραγούδι τους.