Κόσμος

Η διαφήμιση του μέλλοντος είναι στο ίντερνετ!

Για πρώτη φορά η διαφημιστική δαπάνη στο ίντερνετ ξεπέρασε τις διαφημίσεις στις εφημερίδες. Έρχεται η νέα γενιά διαφήμισης....
Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
 
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
 
“Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής”, δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. “Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση”, πρόσθεσε.
 
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο ίντερνετ αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
 
Σύμφωνα με αναλυτές από τις ΗΠΑ θεωρούν ότι αρκετές εφημερίδες θα προχωρήσουν στην αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τους έκδοσης αφού εκεί βλέπουν ότι έχουν περισσότερα κέρδη.
 

Κόσμος

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Τον φοβάται και νεκρό - Ο Πούτιν διατηρεί τον χαρακτηρισμό του «τρομοκράτη» για τον Ναβάλνι, ένα χρόνο από τον θάνατό του
Η ίδια η χήρα του Ναβάλνι αλλά και οι τρεις δικηγόροι του, πρόκειται να δικαστούν την επόμενη εβδομάδα με την κατηγορία της συμμετοχής σε εξτρεμιστική ομάδα
Αλεξέι Ναβάλνι: Ο Πούτιν διατηρεί τον χαρακτηρισμό του «τρομοκράτη» για τον νεκρό αντιφρονούντα