Πέμπτη, 28 Νοε.
12oC Αθήνα

Μερικά τηλέφωνα είναι πιο έξυπνα από τους… χρήστες τους!

Αν νομίζετε πως τα ξέρετε όλα για το smartphone σας κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Γι αυτό άλλωστε λέγονται και…. έξυπνα τηλέφωνα.
Τα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), παρ΄ όλο που διανύουν περίοδο άνθησης στις πωλήσεις τους, αποδεικνύονται τελικώς πολύ πιο «έξυπνα» από τους ίδιους τους τους χρήστες. Σύμφωνα με μια νέα βρετανική έρευνα, ένας τυπικός κάτοχος smartphone χρησιμοποιεί μόλις το 10% των λειτουργιών και εφαρμογών του κινητού του τηλεφώνου. Επιπλέον, το 71% των χρηστών το χρησιμοποιεί απλώς για να μπαίνει στο Facebook ή για να στέλνει γραπτά μηνύματα (SΜS).
 
Η έρευνα, που διεξήχθη σε 2.000 κατόχους smartphones από την εταιρεία Εnvirofone, αποκαλύπτει ότι, ενώ οι χρήστες έχουν την ευκαιρία από το να τσεκάρουν τον τραπεζικό τους λογαριασμό ως το να κλείσουν τα εισιτήρια μιας αεροπορικής πτήσης, εκείνοι δηλώνουν μπερδεμένοι και χαμένοι μέσα σε έναν ωκεανό επιλογών, με αποτέλεσμα πολλές χρήσιμες εφαρμογές του κινητού τηλεφώνου να μένουν ανεκμετάλλευτες.
 
«Ολα αυτά τα νέα κινητά τηλέφωνα δεν αποτελούν τίποτε περισσότερο από σύμβολα κοινωνικού status, μένοντας πλήρως ανεκμετάλλευτα» καταλήγει ο διευθυντής της Εnvirofone Τζον Μπάτλερ. Η μελέτη παρατηρεί επίσης ότι, ενώ η χρήση των smartphones συνεχίζει να εξαπλώνεται, αντίστροφα η αγορά των εφαρμογών (apps) ολοένα φθίνει, παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα τηλέφωνα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να «τρέχουν» apps. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν συστηματικά μόνο το Ιnternet, αγνοώντας τα διάφορα apps, τα οποία έχουν «κατεβάσει» έναντι ενός ευτελούς ποσού της τάξεως του ενός δολαρίου.

Μάλιστα, πολλοί κάτοχοι παραδέχονται ότι «τους λείπει η παλιά τους, απλή συσκευή». Στις μεγάλες δυτικές αγορές smartphones τύπου Βlackberry και iΡhone4 κατέχουν σχεδόν το ένα τρίτο όλων των κινητών που πωλούνται, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών WDS Global. Η δημοσκόπηση που έκανε η εταιρεία βρήκε ότι οι χρήστες νέων κινητών τηλεφώνων, αν και έχουν στα χέρια τους μια εξελιγμένη συσκευή επικοινωνίας, το πρώτο 24ωρο θα διαθέσουν μόνο 17 λεπτά από τον χρόνο τους για να ρυθμίσουν τον ήχο κλήσης, να εισαγάγουν τις επαφές τους και να αλλάξουν την εικόνα στην επιφάνεια της οθόνης.

Η έρευνα δείχνει ότι μόλις ένα 20% δείχνει ενδιαφέρον να ρυθμίσει τους λογαριασμούς e-mail, ενώ στο Facebook και στο Τwitter μπαίνουν μέσω του smartphone τους άτομα που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 16-34.

Πηγή: “Το Βήμα”

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε