Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ο τζίρος από τον διαδικτυακό τζόγο σε ετήσια βάση φτάνει τα 4-4,5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ σε 500.000 με 1 εκατ. ευρώ υπολογίζεται για το ίδιο διάστημα ο τζίρος από τα τυχερά παιχνίδια στα πάσης φύσεως μηχανήματα.
Όπως προκύπτει από πανελλαδική έρευνα που διενήργησε η ALCO για λογαριασμό του ΟΠΑΠ, ειδικά στο διαδικτυακό στοίχημα, το οποίο αποτελεί και το παιχνίδι που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, η συχνότητα του παιχνιδιού είναι έως τρεις φορές μεγαλύτερη και η εβδομαδιαία δαπάνη υπερδιπλάσια της μέσης δαπάνης για το Πάμε Στοίχημα.
Περίπου τέσσερις φορές μεγαλύτερη, σε σχέση με τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ, είναι η συχνότητα του παιχνιδιού στο διαδικτυακό πόκερ και καζίνο, ενώ λίγο μικρότερη είναι η συχνότητα προσφυγής στα ηλεκτρονικά μηχανήματα τυχερών παιχνιδιών.
Είναι ενδεικτικό ότι ακόμη και ένα σημαντικό ποσοστό όσων παίζουν στα νόμιμα παιχνίδια της ΟΠΑΠ ΑΕ (σχεδόν οι μισοί), καταφεύγουν στα παράνομα παιχνίδια στο Internet και σε πάσης φύσης μηχανήματα τυχερών παιχνιδιών που βρίσκονται διάσπαρτα και ανεξέλεγκτα στη χώρα, αναφέρεται στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
Ο τζίρος του παράνομου τζόγου κινείται, πλέον, στα επίπεδα του νόμιμου τζίρου της ΟΠΑΠ ΑΕ, μόνο και μόνο, επειδή ο αριθμός των παικτών που καταφεύγουν σ’ αυτόν είναι ακόμη μικρός. Με δεδομένο, όμως, την διαρκή αυξητική τάση που παρατηρείται, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως τα αμέσως επόμενα χρόνια ο τζίρος του παράνομου και ανεξέλεγκτου τζόγου θα αυξηθεί υπέρμετρα, φαινόμενο που παρατηρήθηκε και σε άλλες χώρες, ακόμη και ευρωπαϊκές, υποχρεώνοντας τις κυβερνήσεις να νομοθετήσουν την ελεγχόμενη ανάπτυξη του διαδικτυακού τζόγου.
Περίπου 4 στους 10 άνδρες (43%) και 3 στις 10 γυναίκες (32%), ηλικίας 18-60 ετών, παίζουν παιχνίδια της ΟΠΑΠ Α.Ε., με έμφαση κατά σειρά στο Τζόκερ, το Πάμε Στοίχημα, το Κίνο και το Λόττο. Το 35% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνει ότι κυνηγά την τύχη προσφεύγοντας συστηματικά σε παιχνίδια εκτός ΟΠΑΠ (από το οποίο το 24,1% σε λαχεία, το 1,9% σε καζίνο και 0,6% στον Ιππόδρομο και μόλις 7% στο διαδίκτυο και 1% σε μηχανήματα τυχερών παιχνιδιών).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, μπορεί η ΟΠΑΠ να έρχεται σαφώς πρώτη στις προτιμήσεις των παικτών, όμως, οι λιγότεροι που προσφεύγουν σε παιχνίδια εκτός ΟΠΑΠ παίζουν συχνότερα (δυο έως τέσσερις φορές), με συνέπεια και η εβδομαδιαία δαπάνη να καταλήγει να είναι μεγαλύτερη σε σχέση με την αντίστοιχη που γίνεται για παιχνίδια της ΟΠΑΠ.