Η Paris εμφανίζεται με ένα ανάλαφρο… ρούχο να ξεσηκώνει όλο τον κόσμο αλλά το θέμα δεν είναι τα ρούχα. Άλλωστε όπως λένε μία κοπέλα με το μπικίνι της δεν είναι σέξι; Άλλο είναι το θέμα…
Η βραζιλιάνικη κυβέρνηση διέταξε 3 επείγουσες έρευνες για τη διαφήμιση αυτή καθως πιστεύει πως υποτιμά τον άνθρωπο και κυρίως τις ξανθιές γυναίκες.
Η μεγαλύτερη ένσταση δεν είναι στο κομμάτι της αισθησιακής πλευράς της διαφήμισης αλλά και στο οτι όλα αυτά γίνονται στο σπίτι της κοπέλας με τον κόσμο να “παίρνει μάτι”.